دوربین‌های پایش شهری در استان سمنان نصب می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حبیب‌الله خجسته پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ظهر امروز در جلسه پایش تصویری که در سالن جلسات کوثر استانداری سمنان برگزار شد اظهار داشت: شهرداری متولی راه‌اندازی دوربین‌های پایش تصویری است. وی با اشاره بر اهمیت راه‌اندازی این دوربین‌های پایش شهری در حوزه نظارتی و ترافیکی گفت: این طرح باید با نگاهی تخصصی و در نظر گرفتن تمامی جوانب به‌سرعت انجام شود. این طرح در گام نخست در شهر سمنان اجرا می‌شود و باید اجرای این طرح در سه شهر بزرگ دیگر این استان در دستور کار قرار گیرد.
خجسته پور تأکید کرد: کارایی این سیستم باید از سوی نیروی انتظامی و راهور در هر ۲ حوزه نظارتی و ترافیکی مورد تائید قرار گیرد. همچنین دستگاه‌های نظارتی، اطلاعاتی، امنیتی و استانداری به‌عنوان بهره‌بردار می‌توانند از ظرفیت راه‌اندازی دوربین‌های پایش شهری استفاده کنند.
مدیرکل امنیتی و انتظامی استان سمنان نیز در این جلسه راه‌اندازی دوربین‌های نظارتی و ترافیکی و ثبت تخلفات را از مباحث و موضوعات مهم استان سمنان برشمرد و هدف از برگزاری این جلسه را انجام هماهنگی‌های لازم جهت نصب دوربین‌های نظارتی و ثبت تخلفات در سطح شهرها و معابر استان عنوان کرد.