دولت الکترونیک در استان سمنان توسعه می‌یابد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان گفت: دولت الکترونیک در استان سمنان توسعه می‌یابد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید مسعود میر رضایی شامگاه گذشته در جلسه شورای مدیران دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت ارتباطات در استان سمنان اظهار داشت: تحقق دولت الکترونیک و ارائه خدمات سریع، دقیق و باکیفیت به مردم مهم‌ترین اولویت این نهاد است.

وی با بیان اینکه صرفه‌جویی در زمان و هزینه مردم از مهم‌ترین مزایای تحقق دولت الکترونیک است اعلام کرد: جلوگیری از فساد ارزی از دیگر فواید تحقق این هدف است که از سوی وزارت ارتباطات در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان بیان کرد: تقویت فعالیت سایت‌های خبری در راستای اطلاع‌رسانی به مردم برای خدمات انجام‌شده از سوی دهیاری‌ها، شهرداری‌ها و سایر مسئولان دستگاه‌های اجرایی در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات ارتباطی در کوتاه‌ترین زمان در اولویت نخست ما قرار دارد تصریح کرد: سامانه ارائه خدمات دفاتر پیشخوان دولت در وزارت ارتباطات طراحی‌شده است و باید به تقویت و به‌کارگیری آن اهتمام بیشتری بورزیم.

میر رضایی با تأکید بر اینکه این سامانه تا پایان شهریورماه در ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان‌ها راه‌اندازی می‌شود خاطرنشان کرد: رفع موانع ارتباطی در تمام نقاط استان سمنان به‌ویژه مناطق محروم در دستور کار قرار دارد.
وی ابراز داشت: مدیران باید در راستای ایجاد توسعه متوازن در حوزه ارائه خدمات الکترونیک در تمام نقاط استان اهتمام بیشتری بورزند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان بیان کرد: پیگیری مطالبات مردم در راستای ارائه خدمات دولت در دستور کار قرار گیرد.