رئیس هیأت تنیس استان سمنان انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، در مجمع انتخابات رئیس هیأت تنیس استان سمنان ‌که با حضور دبیر فدراسیون تنیس در سالن اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان برگزار شد، بهاره ذبیح‌اللهی به مدت چهار سال به‌عنوان رئیس این هیأت انتخاب شد.

پس از استعفای شهرام نیکفر، رئیس سابق هیأت تنیس استان سمنان، ذبیح‌اللهی با ۱۱ رأی موافق از ۱۵ رأی مأخوذه در این مجمع به‌عنوان رئیس این هیأت انتخاب شد.

رئیس هیأت تنیس استان سمنان در این مجمع ضمن تأکید بر خارج نشدن دفتر هیأت تنیس از مرکز استان سمنان، اظهار کرد: ۱۰۰ درصد امتیازات خاصی را برای تنیس بانوان در این استان قائل خواهیم شد.

بهاره ذبیح‌اللهی با بیان اینکه زمین‌های تنیس در برخی شهرستان‌های استان سمنان مشکل سخت‌افزاری ندارند، افزود: در برخی شهرستان‌های استان زمین تنیس به‌اندازه کافی وجود دارد؛ اما به خاطر نداشتن مربی، این زمین‌ها بلااستفاده مانده‌اند و در برخی شهرستان‌ها این موضوع بالعکس است.

وی با اشاره به لزوم اتخاذ سیاست‌های درست و توزیع متوازن و عادلانه منابع مالی برای پیشرفت تنیس استان سمنان، بیان کرد: ما باید با شناسایی هیأت‌های فعال استان سمنان‌ که به دلیل مشکلات مالی قادر به پیشرفت نیستند، راهکارهای مناسبی را برای تأمین منابع مالی آنها پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه تاکنون همه سیاست‌های درون‌استانی برای پیشبرد اهداف هیأت تنیس اجرا شده است، افزود: مسلماً در این موضوع کمک‌های خانواده تنیس استان و مسؤولان تأثیر زیادی دارد و همه برنامه‌ها برای اجرا نیازمند حمایت و همدلی است و بدون همکاری هیچ برنامه‌ای هرچند جامع و خوب باشد، راه به جایی نخواهد برد.