راهکارهای ساده برای ست کردن کت تک مردانه با پیراهن طرح دار

اگر می‌خواهید از دید اطرافیانتان مردی خوشتیپ و خوش استایل به‌نظر برسید، باید لباس‌هایی نظیر کت تک و پیراهن طرح دار را حتما در کمد لباس‌هایتان داشته باشید. چرا که این دو مدل لباس مردانه گزینه‌های مناسبی به حساب می‌آیند که شما می‌توانید برای داشتن استایل ظاهری جذاب رو آن‌ها حساب کنید.
البته برای داشتن استایلی شیک و جذاب شما می‌توانید گزینه‌هایی متعددی را با یکدیگر امتحان کنید، اما از این جهت داشتن این دو مدل لباس در کمد لباس‌هایتان اهمیت دارد که پوشیدن همزمان آن‌ها به شما کمک می‌کند تا برای حضور در هر موقعیتی استایل مناسبی برای خودتان ایجاد کنید.

انواع کت تک و پیراهن طرح دار مردانه کدام هستند؟

از جمله شناخته شده‌ترین کت‌های تک مردانه می‌توان به مواردی همچون بلیزر، کت اسپرت و کت رسمی اشاره کرد. البته بلیزر یکی از خاص‌ترین لباس‌های مردانه است. چون کمی تنگ‌تر از کت‌های اسپرت بوده و براساس درجه رسمی بودن مابین کت‌های تک اسپرت و رسمی قرار می‌گیرد.
به‌علاوه بسیاری از آقایان زمانی که اسم کت تک را می‌شوند، ناخودآگاه یاد کت اسپرت می‌افتند. اما در بالا گفتیم که این مدل لباس مردانه از جمله کت‌های تک مردانه به حساب می‌آید؛ بنابراین اینکه کت تک را همان کت اسپرت بدانیم، کاملا اشتباه است.
درخصوص پیراهن طرح دار مردانه هم باید بگوییم، امروزه مدل‌های متنوعی از این لباس مردانه در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شود که از جمله رایج‌ترین و شناخته شده‌ترین پیراهن طرح دار مردانه می‌توان به پیراهن چهارخانه اشاره کرد.
درواقع از این جهت به پیراهن چهارخانه رایج‌ترین لباس مردانه میان آقایان گفته می‌شود که تنوع طرح و رنگ آن باعث شده است تا دست آقایان برای ایجاد انواع استایل‌های جذاب کاملا باز باشد. به عنوان مثال پوشیدن یک پیراهن مشکی دکمه فلزی همراه با یک کت تک سرمه‌ای رنگ همان چیزی است که شما برای داشتن استایلی شیک و جذاب نیاز دارید.

چه راه هایی برای ست کردن کت تک مردانه با پیراهن طرح دار وجود دارد؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که بسته به نوع استایلی که می‌خواهید برای خودتان ایجاد کنید، شما می‌توانید از راه‌های مختلفی برای ست کردن کت تک مردانه خود با پیراهن طرح دار استفاده کنید. اما برای اینکه در سریع‌ترین زمان ممکن به هدف خود برسید، ما در ادامه راهکارهایی ساده برای ست کردن کت تک مردانه با پیراهن طرح دار را به شما معرفی خواهیم کرد.
یکی از این راه‌های ست کردن یک کت اسپرت یا بلیزر با پیراهن طرح دار برای داشتن استایلی کژوال است. ضمنا برای تکمیل استایل کژوال خود، شما می‌توانید به این ترکیب یک شلوار خاکی یا جین اضافه کنید. البته اگر می‌خواهید استایل شما ظاهری رسمی‌تر داشته باشد، باید همراه با پیراهن طرح دار خود یک بلیزر به تن کنید. ضمنا در این ترکیب سعی کنید از یک بلیزر مشکی یا سرمه‌ای رنگ و پیراهن طرح دار سفید یا به رنگ روشن استفاده کنید.

سخن پایانی

در آخر باید بگوییم که پوشیدن کت تک همراه با پیراهن طرح دار از جمله راهکارهای ساده است که آقایان می‌توانند با استفاده از این ترکیب استایل‌های گوناگون جذابی برای خود ایجاد کنند. اما اگر می‌خواهید ترکیب شما ظاهر بی عیب و نقصی داشته باشد، باید نکاتی که در این نوشتار به آن‌ها اشاره کردیم را رعایت کنید.