رتبه اول استان سمنان در پایداری مشاغل

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان از کسب رتبه برتر استان سمنان در پایداری مشاغل و بیمه بیکاری در سطح کشور خبرداد.

به گزارش ایسنا-منطقه سمنان، اسماعیل غنیان با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس ارزیابی عملکرد منتهی به پایان سال ۹۵ که توسط واحد ارزیابی و عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و به‌منظور بررسی و سنجش نحوه اجرای قانون و مقررات مرتبط با حوزه کاری، انجام شد استان سمنان توانست با کسب صد در صد امتیازها حائز رتبه برتر کشوری در حوزه پایداری مشاغل و بیمه بیکاری شود.

وی از بهبود وضعیت بازار کار تولید در این استان خبر داد و افزود: با تلاش‌های انجام شده از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان و فعالان این بخش، پایداری مشاغل در این استان روند صعودی داشته است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان ادامه داد: استان سمنان علاوه بر کسب این رتبه، شاهد کاهش چشمگیر تعطیلی واحد های صنعتی نسبت به سال‌های قبل بوده است.

غنیان ضمن تقدیر از فعالان حوزه‌های تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی در این استان اظهار امیدواری کرد در ارزیابی منتهی به سال جاری نیز شاهد پایداری این امتیاز در استان سمنان باشیم.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان