سالن ورزشی دانش آموزی سمنان افتتاح شد

سمنان – مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از افتتاح سالن ورزشی دانش آموزی سمنان در سومین روز از هفته دولت خبر داد و گفت: این مجموعه با زیربنای یک هزار و۷۰۰ متر مربع به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا جهان در آئین افتتاح سالن ورزشی دانش آموزی سمنان با حضور استاندار و مسئولان استانی، ضمن بیان اینکه این سالن با همراهی سازمان نوسازی مدارس، آموزش و پرورش و ورزش وجوانان ساخته و تجهیز شده است، بیان داشت: زمین این مجموعه دو هزار و ۲۷۰ متر مربع است که برای ساخت آن یک میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: این مجموعه ورزشی با هدف ترویج فرهنگ ورزش همگانی به خصوص ایجاد مکانی برای ساماندهی ورزش مدارس ایجاد شده که خوشبختانه در افزایش سرانه ورزش دانش آموزی استان سمنان نقش بسزایی داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان همچنین گفت: رتبه های ورزشی دانش آموزی در طول چهار سال گذشته ۱۰۰درصد رشد داشته که این نشان دهنده اهمیت بخشی به ورزش دانش آموزی در استان سمنان است.

جهان افزود: نشاط روانی، جسم سالم و همچنین ترویج فرهنگ ورزش همگانی برای دوری از کژی و سستی اولویت وزارت آموزش و پرورش در سال های اخیر بوده که خوشبختانه موفقیت های خوبی را نیز در این عرصه در استان سمنان شاهد بوده ایم.

محمدرضا خباز استاندر سمنان در آئین افتتاح سالن ورزشی دانش آموزی سمنان در سخنانی کوتاه، خواستار ترویج ورزش جوانان در استان شد و گفت: سلامت در کنار تقویت بنیه علمی باید مد نظر برنامه های آموزشی باشد.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان