سامان‌دهی ۶۰ اتوبوس برای اعزام زائران مراسم گرامیداشت امام(ره)

سرپرست اداره‌کل حمل‌ و نقل و پایانه‌های استان سمنان گفت: ۶۰ دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) از استان سمنان سامان‌دهی می‌شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، احسان منصور کیایی صبح امروز در جلسه هماهنگی گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: تشویق مردم برای حضور حداکثری در این مراسم یکی از رویکردهای مهم دستگاه‌های اجرایی و اعضای ستاد گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) است.

وی با بیان اینکه حفظ امنیت زائران یکی از مهم‌ترین اولویت‌های اداره‌کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمتان است تصریح کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی و فرهنگی و آگاهی‌بخشی در حوزه رعایت نکات و مسائل ایمنی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد است.
مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان با اشاره به اینکه ۶۰ دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران از استان سمنان سامان‌دهی شده است تأکید کرد: دغدغه‌ای برای کمبود اتوبوس وجود ندارد و با افزایش تعداد زائران ثبت‌نام کننده اتوبوس‌های جدید برای جابه‌جایی زائران سامان‌دهی می‌شوند.

وی با اشاره به تمهیدات ویژه این نهاد برای حفظ سلامت و امنیت زائران یادآور شد: در طول مسیر گروه‌های امدادی اداره کل راه و ترابری استان سمنان مستقر می‌شوند و خدمات لازم به مسافران را ارائه می‌کنند.

منصور کیایی با تأکید بر اینکه استان سمنان در مسیر آزادراه حرم تا حرم قرار دارد افزود: کمیته پشتیبان این اداره کل از مدت‌ها قبل برای ارتقای سطح کیفی خدمات به زائران بارگاه مطهر امام خمینی (ره) در حال برنامه‌ریزی است.
علی خالقیان فرمانده قرارگاه شهید فهمیده استان سمنان در این جلسه اظهار داشت: ۲۵۰۰ نفر از استان سمنان به مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) به مرقد گوهربار ایشان اعزام می‌شوند.

وی افزود: با توجه به اینکه امسال آئین گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) در ایام ماه مبارک رمضان قرار دارد اعزام زائران و شیفتگان وی برای شرکت دریان مراسم از شهرهای غربی استان انجام می‌شود.

خالقیان تصریح کرد: مردم شهرستان‌های گرمسار، آرادان، سمنان، سرخه و مهدی‌شهر می‌توانند برای حضور در این مراسم به سپاه نواحی شهرستان‌ها مراجعه و در حوزه اردویی ثبت‌نام کنند.