سمنان تیرماه میزبان مسابقات کشوری تنیس است

کلاس داوری کشوری تنیس مردادماه در سمنان برگزار می‌شود
رئیس هیأت تنیس استان سمنان با بیان اینکه سمنان تیرماه میزبان مسابقات کشوری تنیس است، گفت:کلاس داوری کشوری تنیس مردادماه به میزبانی این استان برگزار می‌شود.
عباس قادری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان در تشریح برنامه‌های هیأت تنیس استان سمنان، اظهار کرد: مسابقات جام رمضان با حضور ۲۴ ورزشکار از سراسر استان در ماه مبارک رمضان برگزار شد.

رئیس هیأت تنیس استان سمنان ادامه داد: شاهرود به مقام قهرمانی جام رمضان دست پیدا کرد و این رقابت‌ها از سطح کیفی مطلوبی برخوردار بود و تنیس‌بازان استان رقابت خوبی با هم داشتند.

قادری با اشاره به اینکه سمنان تیرماه میزبان مسابقات کشوری رده‌های سنی زیر ۱۴، ۱۲ و ۱۰ سال است، تصریح کرد: ما هم تیم خوبی را روانه این مسابقات پایه در بخش دختران و پسران خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه سمنان مردادماه میزبان کلاس داوری کشوری تنیس است، اضافه کرد: ما هشت نفر را به کلاس‌های درجه سه به میزبانی گرگان و یک نفر را هم به کلاس‌های درجه دو به میزبانی تبریز در شهریورماه اعزام خواهیم کرد.

رئیس هیأت تنیس استان سمنان با تأکید بر اینکه سمنان شهریورماه میزبان مسابقات کشوری تنیس رده B پسران خواهد بود، تصریح کرد: بهترین‌های استان را روانه این مسابقات خواهیم کرد.

قادری در آستانه بازی‌های آسیایی جاکارتا با بیان اینکه استان سمنان نماینده‌ای در تیم ملی تنیس اعزامی به این مسابقات ندارد، اظهار کرد: ان‌شاءالله در آینده نه‌چندان دور در بازی‌های آسیایی نماینده خواهیم داشت.