سمنان| ناوگان‌ شهری و جاده‌ای در سال جدید نوسازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید شهاب‌الدین چاووشی صبح امروز در جلسه شورای اداری سمنان اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه سال جدید قرار داریم احیای بافت‌های فرسوده شهری و روستایی استان سمنان یکی از اولویت‌های مهم دولت در سال جدید است.

وی با اشاره به افزایش تردد مسافران از استان سمنان در ایام تعطیلات نوروزی بیان کرد: ناوگان‌های شهری و جاده‌ای سمنان در سال جدید نوسازی می‌شود تا خدمات مسافربری باکیفیت بیشتری به مردم و مسافران عرضه شود.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه اجرایی شدن این طرح‌ها نیاز به حضور جدی فرمانداران و عملکرد قوی آنان در این مقوله است تصریح کرد: شهرداری‌ها در شهرها و بنیاد مسکن در روستاها مسئولیت دارند تا نسبت به احیاء بافت‌های فرسوده اقدام کنند.‌

وی با بیان اینکه ارائه خدمات باکیفیت به مردم و تحقق مطالبات آن‌ها نیازمند تلاش مضاعف از سوی مدیران است اعلام کرد: نمایشگاه‌های دائمی عرضه محصولات محلی باید در طول سال در شهرها و روستاهای استان ایجاد شود تا همواره مردم از این امر برخوردار باشند.

چاووشی با بیان اینکه استان سمنان در مسیر حرم مطهر رضوی قرار دارد تأکید کرد: این ظرفیت بسیار مطلوبی برای ما به شمار می‌رود که می‌توان از آن در راستای توسعه و رونق‌بخش گردشگری و به‌تبع آن ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی بهره‌گیری کرد.

وی ابراز داشت: فرمانداران از این فرصت طلایی به‌خوبی استفاده کنند و برای سامان‌دهی بخش گردشگری در آستانه سال جدید به بررسی فرصت‌ها و ضرورت‌های شهرستان‌های استان بپردازند.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه ایجاد اتحاد و همدلی بین مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌ها و استان در دستور کار قرار گیرد یادآور شد: این مسئله عامل موفقیت و تحقق اهداف عالی دولت در سال جدید است.