شعبه قضایی ویژه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در سمنان تشکیل شود

منوچهر فخری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: شعبه قضایی ویژه برای مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز با افزایش همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی و قضایی در استان سمنان تشکیل شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، منوچهر فخری بعدازظهر چهارشنبه هفتم آبان در جلسه ویدئوکنفرانسی بررسی ساخت و ساز غیرمجاز در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان اظهار کرد: به‌طور قطع با تشکیل شعبه ویژه قضائی و فعالیت قاضی ویژه برای رسیدگی به جرائم، ساخت و سازهای غیرمجاز در استان کاهش چشمگیری می‌یابد.

وی بیان کرد: جلسات شهرستانی برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز به‌صورت ماهانه به ریاست فرمانداران در استان برگزار شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: شهرداری‌های استان برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز نظارت‌های ویژه‌ای داشته باشند و به‌هیچ‌عنوان درآمد حاصل از ماده ۱۰۰ را جزو منابع درآمد شهرداری به حساب نیاورند.

فخری خاطرنشان کرد: تغییر کاربری باغ و اراضی طبیعی خط قرمز معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان است و در صورت بروز هرگونه تخلف، درچارچوب قانون باید با متخلفان برخورد شود.
وی گفت: ارائه هرگونه خدمات به مالکانی که به‌صورت غیرقانونی در حال ساخت و ساز هستند،‌ ممنوع است.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان