شمار قربانیان روزانه کرونا در استان سمنان به یک نفر رسید

به گزارش ایسنا، برای اولین بار از ابتدای شیوع موج سوم کروناویروس در استان و ایجاد محدودیت‌های کرونایی اخیر، شمار قربانیان روزانه استان سمنان به یک نفر رسید.

خوشبختانه به دنبال اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی دو هفته‌ای و تمدید آن در مناطق قرمز و نارنجی برای اولین بار شمار فوتی‌های ناشی از ویروس عالمگیر کووید۱۹ در مجموعه تحت پوشش هر دو دانشگاه علوم پزشکی استان به یک نفر رسید.

بنا به آخرین آمار ارسال شده ستا مقابله با کرونا استان به ایسنا، در ۲۴ ساعت گذشته تنها یک نفر در استان در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده است و با مرگ این بیمار، شمار فوتی‌های کرونا در این استان از ابتدای بحران کرونا تاکنون در مجموع به ۷۹۱ نفر رسید.

همچنین این روند کاهشی در تعداد موارد قطعی شناسایی شده نیز کاملا مشهود است به طوری که با شناسایی ۵۱ مورد جدید شمار موارد قطعی کروناویروس در استان از ابتدای شیوع این بیماری از اواخر سال گذشته تاکنون به ۱۹ هزار و ۲۰۲ نفر رسید.

بنا به گزارش دانشگاه‌های علوم پزشکی استان شمار ترخیصی‌ها نیز هم اینک به ۶ هزار و ۲۹۶ نفر رسیده است.

در حال حاضر در بیمارستان‌های تحت پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود در مجموع ۲۸۵ بیمار کرونایی بستری هستند که این رقم نیز کمترین میزان بستری استان از ابتدای آغاز موج شدید اخیر کرونا در استان است.

به گزارش ایسنا- شمار قربانیان کروناویروس در استان سمنان در یک هفته منتهی به امروز و از ۹ آذر تا روز گذشته به ترتیب ۶، ۷، ۵، ۱۰، ۳، ۳، ۵ و سرانجام در روز گذشته تنها یک نفر بوده است.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان