غلبه سپاهان شهرداری سمنان بر تیم پاس گناوه

دیدار تیم های سپاهان شهرداری سمنان و پاس گناوه از چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ساحلی در دیداری پر گل که ۱۳ مرتبه توپ به تور دروازه ها نشست با پیروزی نماینده سمنان همراه بود.

به گزارش ایرنا، در این دیدار که شامگاه چهارشنبه در زمین ورزش ساحلی شهدای مرصاد پارک سیمرغ سمنان برگزار شد تیم سپاهان شهرداری سمنان با حساب هفت بر ۶ بر نماینده گناوه غلبه کرد.

سه زمان این دیدار شاهد رویارویی جذاب و تماشایی ۲ تیم بود و بازی در وقت اول با نتیجه چهار بر یک به سود شهرداری سمنان خاتمه یافت.

تیم پاس گناوه در وقت دوم دیدار برای جبران گل های عقب مانده از حریفش کنترل بیشتری بر بازی پیدا کرد و سهم این تیم در این زمان چهار گل و سهم میزبان تنها یک گل بود تا بازی در این وقت با تساوی پنج بر پنج خاتمه یابد.

۲ تیم در وقت سوم تمام تلاش خود را برای پیروزی به نمایش گذاشتند و در پایان تیم سمنانی بود که با نتیجه هفت بر ۶ به برتری دست یافت.

در این دیدار محمود مسعودی نیا(۲گل)، محمد امین صیادی(۲گل)، عبدالمهدی تندسر و جعفر غلامی برای پاس گناوه و امیر خزایی (۲گل)، اسحاق مطهری نژاد (سه گل) و علی درویش (۲ گل) برای سپاهان شهرداری سمنان به ثمر رساندند.

حسین رکنی از مازندران، شهرام اسماعیل زاده از البرز، مجید رحیمی خو از البرز و محمدرضا قلی پور از مازندران تیم داوری این مسابقه را تشکیل دادند.

پارس جنوبی بوشهر، فرش حداد اصفهان، سپاهان سمنان و پاس گناوه گروه الف و مقاومت گلساپوش یزد، ایفا اردکان، شهریار ساری، شهرداری بندرعباس و دریانوردان بوشهر گروه ب لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور را تشکیل می دهند.

سپاهان شهرداری سمنان هفته آینده میهمان شاهین رودسر خواهد بود و پاس گناوه استراحت خواهد داشت