لیگ دوچرخه‌سواری کوهستان استان سمنان برگزار می‌شود

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان سمنان با بیان اینکه لیگ دوچرخه‌سواری کوهستان استان برگزار می‌شود، گفت: این رقابت‌ها به شکل سه‌مرحله‌ای در شاهرود، سمنان، دامغان و سرخه برگزار می‌شود.
خلیل‌الله غزنچای در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان در تشریح برنامه‌های هیأت دوچرخه‌سواری استان سمنان، اظهار کرد: اردوی تیم ملی در بخش پیست برگزار شد؛ اما استان سمنان نماینده‌ای در این بخش از اردوی تیم ملی نداشت.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان سمنان با اشاره به اینکه اردوی تیم ملی در بخش جاده قرار است در اواسط دی‌ماه برگزار شود، تصریح کرد: سمنان سه نماینده در اردوی تیم ملی در بخش جاده خواهد داشت.

غزنچای با تأکید بر اینکه لیگ دوچرخه‌سواری کوهستان استان سمنان به شکل مرحله‌ای برگزار می‌شود، اضافه کرد: این رقابت‌ها به شکل سه مرحله‌ای در شاهرود، سمنان، دامغان و سرخه برگزار می‌شود و در حال حاضر مشغول برنامه‌ریزی برای اجرای این مسابقات در استان هستیم.

وی در پاسخ به این سؤال که سرنوشت مدیریت هیأت در زمینه ممنوعیت به‌کارگیری از بازنشستگان به کجا رسید؟، گفت: این قانون هنوز به‌طور رسمی به ما ابلاغ نشده است و منتظر دستور فدراسیون هستیم و بنده فعلاً رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان سمنان هستم.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان سمنان با اشاره به اینکه نگاه ویژه‌ای به بخش استعدادیابی داریم، اظهار کرد: نوجوانان و جوانان و درمجموع رده‌های سنی پایه آینده‌سازان دوچرخه‌سواری استان سمنان هستند.