مدیرکل انتقال خون استان سمنان کارمند نمونه کشور شد

“پژمان صالحی‌فرد” مدیرکل انتقال خون استان سمنان کارمند نمونه کشور شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، پژمان صالحی فرد در گفت‌وگویی با خبرنگاران با تأکید بر اینکه عاشق کار کردن در انتقال خون است اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین رازهای موفقیت در مدیریت یک اداره یا نهاد الگو بودن برای کارکنان آن نهاد است.

وی با اشاره به اینکه یک مدیر باید به‌عنوان رهبر در تمام پرسنل اداره نفوذ کند خاطرنشان کرد: در ۸ ماه گذشته خدمت در این سازمان آموزش‌های مؤثری به کارکنان اداره کل انتقال خون استان سمنان ارائه شده است.

مدیرکل انتقال خون استان سمنان با تأکید بر اینکه این دوره‌های آموزشی می‌تواند با کمترین هزینه خدمات این سازمان را از بعد کیفی ارتقا بخشد تصریح کرد: روند اصلاحاتی یکی از مهم‌ترین رویکردهای مدیریتی است و یک مدیر باید در گام نخست خود برای اجرای اصلاحات تعیین‌شده گام بردارد.

وی الگو گیری کارکنان را در این بخش مؤثر دانست و افزود: عشق‌ورزی به کار مانع از خستگی می‌شود و من به کارم عشق می‌ورزم و هرگز از حضور در سازمان انتقال خون و کارکرده در این مجموعه خسته نمی‌شود.

صالحی فرد یکی از عوامل موفقیت خود را پی گیری وان جام دقیق و صحیح امور دانست و اذعان کرد: ارتقای سطح کمی و کیفی محصولات و فرایندها مهم‌ترین اولویت در این سازمان است.

وی ابراز داشت: تقویت روحیه خودباوری و بهره‌گیری از کارشناسان متخصص در علوم آزمایشگاهی در این نهاد می‌تواند در ارتقای سطح عملکردی مدیریت سازمان انتقال خون مؤثر باشد.

به گزارش تسنیم، پژمان صالحی فرد دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم آزمایشگاهی است.

وی پیش‌ازاین از کارکنان اداره کل انتقال خون استان کردستان بوده و مدت ۸ ماه است که مدیریت انتقال خون استان سمنان را به عهده دارد.