مردم برای آبادانی و پیشرفت ایران اسلامی در انتخابات شرکت کنند

سمنان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: مردم برای آبادانی، رونق کسب وکار و پیشرفت روزافزون ایران اسلامی، ۲۹ اردیبهشت در پای صندوق رای حاضر شوند.

مردم برای آبادانی و پیشرفت ایران اسلامی در انتخابات شرکت کنند.

آیت الله سیدمحمد شاهچراغی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: رای مردم ایران اسلامی، عظمت و سربلندی این دیار سرافراز را در نظام بین المللی دوچندان می کند و باید با صلابت و وحدت برای خلق حماسه ای دیگر در انتخابات شرکت کنند.

وی اظهارداشت : رهبر انقلاب همواره بر حضور حداکثری و مشارکت پرشور مردم در صحنه های حساس انقلاب اسلامی تاکید دارند و باید برای سربلندی نظام جمهوری اسلامی به این منویات رهبری توجه شود.

شاهچراغی خاطرنشان کرد : انتخاب فرد اصلح زمینه رشد و شکوفایی ایران اسلامی را دوچندان می کند و باید با اراداه و حضوری حماسی، اقشار مردم در اولین ساعت شروع اخذ رای به شعب اخذ رای بروند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان تصریح کرد : ملت سرافراز ایران اسلامی با خودباوری و با عزمی راسخ باردیگر اتحاد خود در را به جهانیان ثابت می کنند.

وی اضافه کرد : مشارکت گسترده و پرشور مردم در انتخابات خاری برچشمان دشمنان نظام جمهوری اسلامی است و رای آحاد جامعه تیری بر قلب ها آن ها خواهد بود.

شاهچراغی اضافه کرد : ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران را بدون مشارکت پرشورمردم در انتخابات نمی توان تصور کرد و در ۲۹ اردیبهشت همبستگی ایرانیان به جهانیان بار دیگر یادآوری می شود.

وی ادامه داد : طرفداران نامزدهای انتخاباتی در حین رای گیری و پس از شمارش آرا به انتخاب حداکثری مردم احترام بگذارند و به دور از احساسات برای سربلندی ایران اسلامی تلاش کنند.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۹ اردیبهشت ۹۶ برگزار می شود‌ و استان سمنان که دارای هشت شهرستان، ۲۰ شهر، ۱۵ بخش و ۴۰۰ روستاست، در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هزار و ۱۹ نفر به عنوان اعضای اصلی و ۶۴۲ نفر به عنوان اعضای علی البدل در شوراهای اسلامی شهری و روستایی انتخاب می شوند.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان