مسابقات والیبال جام رمضان در سمنان آغاز شد

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از آغاز رویارویی بانوان والیبالیست سمنانی در جام رمضان با انجام ۶ دیدار خبر داد.
عباس بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار داشت: مسابقات والیبال جام رمضان با حضور ۱۵ تیم که از روز شنبه، ۲۹ اردیبهشت‌ماه آغاز شده است و تیم‌های شرکت‌کننده در سه گروه چهار تیمی و یک گروه سه تیمی شرکت دارند.

وی بیان کرد: در شب اول این مسابقات، ۶ دیدار برگزار شد که در دیدار اول، تیم قائمیه کدیور توانست با نتیجه دو بر یک تیم راه آسمان را شکست دهد و پیروز میدان شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان اضافه کرد: در دومین رقابت که بین دو تیم هالیدی و شهرداری سمنان برگزار شد، تیم شهرداری سمنان با نتیجه دو بر صفر تیم هالیدی را از پیش رو برداشت.

بابایی بیان کرد: در سومین دیدار نیز تیم رشد دانش در دو ست متوالی تیم گل مریم را مغلوب کرد.

وی با اشاره به اینکه دومین شب رقابت‌ها امشب، دوشنبه، ۳۱ اردیبهشت‌ماه با ۶ دیدار برگزار می‌شود، تصریح کرد: فردا شب تیم‌های جهاد با بامداد، امیر سامان سنگسر با آش با جاش و تیم فراز با شورای اسلامی به مصاف هم می‌روند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان در حال برگزاری است.