برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «معیار انقلاب، معمار انقلاب»

مسابقه کتاب‌خوانی «معیار انقلاب، معمار انقلاب» به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در سمنان برگزار می‌شود.
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، از برگزاری مسابقه فرهنگی کتاب‌خوانی «معیار انقلاب، معمار انقلاب» به مناسبت گرامیداشت بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در شهر اخلاق خبر داد.

عباس بابایی هدف از برگزاری این مسابقه فرهنگی را آشنایی نسل جوان با اندیشه‌ها و سبک زندگی سیاسی و شخصی امام (ره) و اشاعه اندیشه‌های تابناک امام راحل (ره) عنوان کرد.

وی تصریح کرد: در این برنامه، دنبال نگاه نسل جوان به ابعاد مختلف زندگی سیاسی و مذهبی امام راحل هستیم تا آنها بتوانند با اهداف و انگیزه امام و انقلاب ارتباط برقرار کرده و آن را بهتر درک کنند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با اشاره به چگونگی شرکت و تکمیل پاسخنامه این مسابقه فرهنگی اظهار کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند با مراجعه به سایت semnan.ccip.ir و ارسال پاسخ صحیح به شماره ۰۲۳۳۳۴۴۵۴۲۸ یا نمابر به شماره ۰۲۳۳۳۴۳۵۶۱۵ اقدام کنند.

بابایی بیان داشت: مهلت شرکت در این مسابقه ویژه ارتحال امام خمینی تا ۲۰ خردادماه است و

این مسابقه با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان و شورای تبلیغات اسلامی استان سمنان به مناسبت بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.