معرفی کامل تور کیش؛ از جاذبه ها تا قیمت

کیش از برترین و زیباترین جزایر مرجانی ایران است که سفر به آن همواره پر طرفدار بوده و هست. در این جزیره گذشته از سیر و سیاحت می توانید بهترین و مدرن ترین تفریحات آبی و غیر آبی را تجربه کنید و در مجلل ترین هتل های کشور اقامت نمایید. گشت و گذار در مراکز خرید این جزیره نیز به عنوان یکی از جذاب ترین تفریحات مورد توجه گردشگران است.

همه ساله تورهای بسیاری به مقصد کیش برگزار می گردد که تهران یکی از پرترددترین مبادی آنهاست. رزرو تورهای کیش از تهران به هر دو شیوه زمینی و هوایی ارائه می شود واز نظر قیمت نیز به شدت متنوع است. در این یادداشت، ضمن معرفی جاذبه های این تور به قیمت و دیگر ویژگی های آن اشاره خواهیم کرد.

گردشگران در کیش چه می کنند؟

این جزیره جاذبه های متنوعی دارد که با هر نوع سن و سال و با هر نوع سلیقه ای جور در می آیند. افراد شجاع و پر هیجان می توانند به سراغ تفریحاتی در دل آب های خلیج فارس باشند و مسافران ماجرا جو و صبور می توانند تور صحرا با شتر را انتخاب کنند. هنگامی که در جستجوی تاریخ هستید، بناهای پر قدمتی چون شهر زیر زمین کاریز کیش پیش پای شماست و اگر هوس سرگرمی های مدرن را داشتید، می توانید در برج های تجاری لوکس به خرید کالاهای برند مشغول شوید. به طور کلی، تفریحات، خرید، حضور در رستوان ها و هتل های مجلل و بازدید از آثار طبیعی و باستانی مهم ترین جاذبه های تور کیش است.

تفریحات حرف اول را می زنند

تصور سفر به کیش بدون انجام تفریحات کمی محال به نظر می رسد. چرا که تجربه تفریح در جزیره جنوبی ایران منحصر به فرد است. آب های خلیج فارس جایگاهی برای برپایی انواع تفریحات شده اند تا بازدید کنندگان خود را در شادی و لذت غرق کنند. لذت شنا در آب یا نگاه کردن به ماهی های رنگارنگ از درون کشتی آکواریوم می تواند بهترین قسمت سفر شما به کیش باشد. انجام تفریحاتی چون فلای بورد، پاراسل، غواصی و کریزی بوت بالاترین دوز هیجان را وارد بدن شما می کنند. اغلب این تفریحات دارای مرحله آموزشی هستند که در طول چند ساعت در همان مکان برگزار می شود.

خرید پایه ثابت سفر به کیش است

بازارهای کیش چه لوکس ها و چه ارزان ها از پر بازدید ترین جاذبه های این منطقه هستند. کیش از زمانی که به عنوان یکی از مناطق آزاد تجاری معرفی شد، یکی از مهم ترین ظرفیت های خود را در تجارت دید و از همان زمان برج های تجاری غول پیکر روز به روز زمین این شهر را پوشاندند. اکنون در این شهر می توانید به انواع کالای برند با قیمتی پایین تر از سایر شهرها دسترسی داشته باشید. این امر سبب شده بسیاری از پاساژ داران برای خریدهای کلی به این جزیره سفر کنند.

لذت غذا خوردن در رستوران های دریایی

کیش برای گردشگران خود بهترین لذت ها را در نظر گرفته. غذا خوردن نیز در این جزیره بسیار خاص است. شما می توانید در کیش شاهد بر پایی انواع رستوان ها و کافی شاپ های دریایی و ساحلی باشید که لذت صرف غذا را به تماشای دریای بیکران پیوند می زنند. این لذت هنگامی که با یک موسیقی دلنشین همراه می شود به اوج خود می رسد. رستوران دارچین کیش از جمله رستوران های با کیفیت این جزیره است که لذت غذا خوردن را برای شما چندین برابر می کنند.

رستوران دارچین کیش

اقامت در مجلل ترین هتل های کشور

کیش یک مقصد بین المللی است و هتل های آن نیز در حد بین الملل طراحی شده اند. هتل ترنج به عنوان اولین هتل دریایی خاورمیانه شما را به سکونت روی آب های خلیج فارس فرا می خواند و چشم اندازی از ساحل را تقدیم شما می کند. در هتل داریوش به یک شهر باستانی دعوت می شوید که برای یک لحظه زمان را برای شما به عقب می برد. شما در مکانی هستید که سربازهای هخامنشی برایتان ادای احترام می کنند و قصری شبیه به قصر داریوش زیر پا دارید. البته در کیش اقامتگاه های ارزان قیمت نیز ساخته شده، تا تمام مسافران بتوانند اقامتی مناسب با شرایط خودشان را در این جزیره تجربه کنند.

سفر به کیش چقدر هزینه دارد؟

تصور مجلل بودن سفر به کیش سبب شده بسیاری از افراد آن را از سبد مسافرتی خود حذف کنند و به فکر جایگزین کردن مقاصد ارزان تری باشند. اما باید بدانید که تورهای این جزیره از نظر قیمت بسیار متنوع هستند و به طور کلی در دو دسته ارزان قیمت و لاکچری قابل رزرو می باشند. بنابراین شما با توجه به بودجه خود می توانید سفر مناسب را انتخاب کنید.
زمان سفر، کیفیت هتل انتخابی، مدت زمان اقامت، شیوه سفر و خدمات تور از مهم ترین فاکتورهایی هستند که قیمت تور شما را مشخص می کنند. شما می توانید با تنظیم هر کدام از این فاکتورها هزینه تور را به قیمت پیشنهادی خود نزدیک کنید. شما می توانید تور خود را در سه دسته زیر رزرو نمایید. البته هر کدام از این دسته ها خود دارای تنوع قیمت و کیفیت هستند.

تورهای ارزان قیمت

تورهای ارزان قیمت کیش در هتل های یک و دو ستاره برگزار می شوند. این هتل ها دارای امکانات کامل اقامتی هستند ولی فاقد امکانات تفریحی و ورزشی می باشند. در ادامه نمونه تورهای ارزان قیمت را می بینید.

  • تور هتل فانوس
  • تور هتل تعطیلات
  • تور هتل ستاره
  • تور هتل پانیذ
  • تور هتل خاتم
  • تور هتل ققنوس
  • تور هتل تماشا

تورهای اکونومی

تور اکونومی اغلب در هتل های سه ستاره برگزار می شود و حد وسط تورهای ارزان و لاکچری است. هتل های محل برگزاری این تورها دارای امکانات کامل اقامتی و برخی امکانات رفاهی و تفریحی هستند. لیست زیر تورهای اکونومی را نشان می دهد.

  • تور هتل سان رایز
  • تور هتل سارا
  • تور هتل پارس نیک
  • تور هتل آرامش
  • تور هتل شایلی

تورهای لوکس

تورهای لوکس در مجلل ترین هتل های کیش یعنی هتل های پنج و چهار ستاره برگزار می شوند. این هتل ها دارای ساختمان هایی با شکوه و خوش طرح هستند و نخستین جذبه آنها در ظاهرشان قابل مشاهده می باشد. در این هتل ها به انواع امکانات رفاهی، تفریحی و ورزشی دسترسی دارید. این هتل ها معمولاً به چند رستوران با منوی چند غذایی مجهزند که بهترین کیفیت را ارائه می دهند. معروف ترین تورهای لاکچری کیش این تورها هستند.

  • تور هتل ترنج
  • تور هتل داریوش
  • تور هتل مارینا پارک
  • تور هتل بین المللی کیش
  • تور هتل پانوراما
  • تور هتل شایگان

تور کیش از تهران؛ هوایی یا زمینی؟

تورهای کیش از مقصد تهران به هر دو صورت هوایی و زمینی برگزار می گردند. تور زمینی به سبب طولانی بودن مسیر با قطار ارائه می شود و قیمت مناسبی دارد. با رزرو تور زمینی شما نخست به بندر عباس می روید و سپس از آنجا با تاکسی به اسکله آفتاب یا چارک حرکت می کنید. پس از طی این مسیر با اتوبوس های دریایی یا لنج های مسافربری به جزیره خواهید رسید.
بهترین و سریع ترین راه برای رسیدن از تهران به کیش رزرو تور هوایی است. در این سفر شما کمتر از دو ساعت زمان لازم دارید و خستگی کمتری را تجربه می کنید. به طور متوسط ۳۰ پرواز در روز پایتخت را به مقصد جزیره کیش ترک می کند. این حجم بالا، امکان ارائه بلیت های چارتر را نیز افزایش می دهد. معراج، ماهان و ایران ایر بهترین و گران ترین هواپیمایی های این مسیر هستند.

رزرو بهترین تورهای کیش از تمام شهرها

برای رزرو تور کیش مورد نظر خود با قیمت دلخواه می توانید به سایت safarus24 مراجعه نمایید. در این سایت تورهای بسیاری در دسته های ارزان تا لاکچری قابل مشاهده و رزرو می باشند. امکان رزرو تور کیش به صورت آنلاین نیز در تمام ساعات شبانه روز برای مسافران فراهم شده است. از ارزان ترین تا لاکچری ترین تورهای کیش را می توانید در این سایت همراه با آفرهای ویژه تفریحی رزرو نمایید.