نمایشگاه آثار هنرمندان ایرانی در یونان

نمایشگاه گروهی عکس و نقاشی با عنوان پرتره‌های ایرانی،ایرانشناسی از ۲۳ ژانویه (۴ بهمن) به مدت چهار روز در شهر آتن برگزار میشود به نمایش آثاری از هنرمندان نقاش و عکاس ایرانی تعلق دارد
یکی از آثار نیز مربوط به عابد میرمعصومی عکاس اهل سمنان است و در آن تصویری از ارتفاعات شهر سمنان به نمایش گذاشته شده است .
مسئولیت برگزاری این نمایشگاه توسط گروه مانا ایرانی به سرپرستی حسین سیف است که در گالری شهرداری آتن پایتخت یونان برپا شده است.
گروه مانا ایرانی نیز علاوه بر برگزاری نمایشگاه های موفق در ایران ، نمایشگاه هایی ارزشمند از فرهنگ ایرانی را نیز در کشورهای مختلف از جمله گرجستان و ارمنستان نیز برگزار کرده است .
این نمایشگاه با حضور آقای ماتالاس مدیر گالری مجموعه نمایشگاهی شهرداری آتن و تعدادی میهمانان فرهنگی هنری ایرانی مقیم یونان و عده ای از هنرمندان یونانی افتتاح و در حال برگزاری است.همچنین انتشار خبر این گالری در سایت معتبر فرهنگی هنری یونان بنام «کالچر نو» بازتاب خوبی داشته است
ایران و یونان کشورهایی هستند که همیشه تمدن آنها از شاخص ترین تمدن ها و تاریخ ها بوده است و این تعامل فرهنگی بین ایران و یونان به نوعی تعامل دو تاریخ برجسته ی تمدنی جهان است ‌.