نمایشگاه عکس سالروز فتح خرمشهر در سمنان برپا شد

نمایشگاه عکس سالروز فتح خرمشهر در آستانه سوم خردادماه در سمنان برپا شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، به همت پایگاه مقاومت بسیج نور شرکت توزیع برق استان سمنان، نمایشگاه عکس جاودانه‌ها پیرامون فتح خرمشهر و ایستاده در باد با موضوع «زن و دفاع مقدس» پیش از ظهر امروز در ساختمان مرکزی این شرکت برپا شد.

استاد حوزه علمیه سمنان در آئین افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: تحمیل جنگ به ایران با اهدافی شامل از بین بردن نظام اسلامی، زیرساخت‌های نفتی و نیروهای خوب و ارزشی، از سوی دشمن صورت گفت.

حجت‌الاسلام رضا طاهریان با بیان این‌که دشمن با همه قوا به خوزستان و خرمشهر قهرمان حمله کرد، افزود: تهاجم همه‌جانبه‌ای که از سوی دشمنان اسلام صورت گرفت، با مقاومت یک‌ ماهه مردمی همراه بود و در نهایت با یک طرح‌ریزی دقیق و لطف و عنایت پروردگار متعال، خرمشهر در سال ۱۳۶۱ و در عملیات بیت‌المقدس آزاد شد.

وی با اشاره به این‌که همه امور به دست خداوند است، تصریح کرد: مردم ثابت کردند که هر جا اعتقاد الهی وجود داشته و نهراسیم، با پشتکار می‌توان نتیجه گرفت و حقیقتاً که وعده خدا تحقق خواهد یافت.

به گزارش فارس؛ مراسم افتتاح این نمایشگاه که با حضور مدیرعامل و جمع کثیری از کارکنان شرکت توزیع برق استان سمنان همراه بود، ۴۰ عدد عکس نمایشگاهی «جاودانه‌ها» حاوی گوشه‌ای از فداکاری ایثارگران و حمایت‌های معنوی مردم در تحقق حماسه جاودانه آزادسازی خرمشهر و همچنین ۲۷ قطعه پوستر نمایشگاهی «زن و دفاع مقدس» که بیانگر نقش مؤثر زنان در دوران دفاع مقدس است، در معرض دید مراجعان قرار گرفت.