همایش شاد شو، ویژه بانوان سمنانی برگزار شد

دومین همایش شاد شو با شعار بانوی شاد، خانواده با نشاط و در راستای ارتقاء نشاط اجتماعی بانوان در تاریخ ۲۵ دی ماه ۱۳۹۷، از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۱:۰۰ در سالن انقلاب اسلامی سمنان برگزار شد.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان، مشاور امور بانوان شهردار سمنان گفت: ارتقاء روحیه نشاط و شادابی خانواده و جامعه یکی از رسالت های شهرداری است و در همین راستا شهرداری سمنان سلسله همایش‌های فرهنگی، ورزشی بانوان را تدارک دیده است.
به گفته سمیه قاسمی دومین همایش شادشو به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و با حضور باشگاه های فعال در رشته برایتونیک همراه با قرائت قرآن، سرود ملی، خیرمقدم به بانوان عزیز و سخنرانی سمیه قاسمی به عنوان مشاور شهردار، مولودی خوانی و شش اجرای برایتونیک برگزار شد. شرکت کنندگان حرکات ورزشی را در این مراسم اجرا کردند و استقبال چشمگیر بانوان از این مراسم و جشن های دورهمی و محله محور سبب خواهد شد تا مدیریت شهری اجرای برنامه های بیشتری در حوزه بانوان را در دستور کار خود قرار دهد.
این همایش ورزشی به همت امور بانوان شهرداری سمنان اداره ورزش و جوانان سمنان و با مشارکت دفتر گردشگری سپنتا گیتی سمنان و انجمن حافظان میراث فرهنگی برگزار شد و بانوان سمنانی به ویژه بانوان خانه دار حضور پررنگی در آن داشته و روزی با ورزش و تحرک و شادی را سپری کردند.