همایش کمک‌های اولیه روان‌شناختی و سلامت روان در سمنان برگزار می‌شود

همایش و کارگاه آموزشی کمک‌های اولیه روان‌شناختی و سلامت روان به مناسبت هفته بهداشت روان در سمنان برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان سمنان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار داشت: با عنایت به فرارسیدن هفته بهداشت روان که از ۲۴ مهرماه آغاز می‌شود و تا ۳۰ مهرماه ادامه دارد، معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان سمنان با همکاری مرکز بهداشت و جمعیت هلال‌احمر در نظر دارد همایش و کارگاه آموزشی کمک‌های اولیه روان‌شناختی و سلامت روان را در سمنان برگزار کند.

حجت‌الله یحیایی بیان کرد: این همایش با حضور و تدریس مدیر گروه سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی سمنان برگزار می‌شود.

وی از مدیران مراکز آموزشی سمنان خواست تا ضمن اطلاع‌رسانی به همکاران، نسبت به حضور حداکثر دو نفر از همکاران از هر آموزشگاه به‌ویژه معاون یا مربی پرورشی یا مشاور اقدام کرده و زمینه حضور این افراد را در این کارگاه آموزشی فراهم آورند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان سمنان افزود: برای تمام شرکت‌کنندگان در این کارگاه آموزشی، گواهی حضور پنج ساعته صادر و در صورت امکان و صدور مجوز نسبت به تخصیص کد ضمن خدمت اقدام خواهد شد.

یحیایی از شرکت‌کنندگان این کارگاه آموزشی خواست تا مشخصات خود شامل نام و نام‌خانوادگی، نام پدر، کد پرسنلی، سمت و آموزشگاه محل خدمت خود را حداکثر تا یکشنبه، ۲۵ مهرماه از طریق شماره پیامک ۵۰۰۰۲۰۳۰۶۲۳۹ اعلام کنند.

وی زمان برگزاری دوره را روز سه‌شنبه، ۲۷ مهرماه از ساعت ۸:۳۰ صبح و مکان برگزاری آن را سالن اجتماعات رازی واقع در کلینیک تخصصی دندانپزشکی (بلوار ۱۷ شهریور) بیان کرد.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان