ورود و توقف در بوستان‌های شهر سمنان ممنوع شد

سید محمد قاسمی ، مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سمنان
گفت: ورود به بوستان‌های ورودی شهر و توقف و تجمع در بوستان‌های داخل شهر ممنوع است.

قاسمی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: توقف و تجمع در بوستان های داخل شهر سمنان شهر ممنوع است و شهروندان فقط برای عبور و مرور با هدف دسترسی های شهری مجاز به استفاده از آن هستند.

استفاده از بوستان های بزرگ شهر از جمله بوستان سیمرغ در ورودی غربی و بوستان جنگلی سوکان در ورودی شرقی شهر به طور کامل ممنوع است و ماموران با حضور در این اماکن از ورود شهروندان و مسافران ممانعت به عمل می آورند.

قانون ممنوعیت نصب چادر در بوستان ها از پیش از نوروز در دستور کار قرار گرفت و در حال حاضر نیز تجمع و توقف در بوستان های داخل شهر و ورود به بوستان های ورودی شهر ممنوع شد و شهرداری و نیروی انتظامی در اجرای دستورالعمل مربوطه به بوستان‌ها نظارت می‌کنند.

قاسمی گفت: روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری سمنان نیز اطلاعیه هایی را در خصوص قانون منع تردد در ورودی های بوستان‌های پرتردد و مورد نظر نصب خواهد کرد.

وی اظهار داشت: شست و شو و ضدعفونی کردن بوستان های پرتردد به طور مداوم در حال انجام است و بازهم از مردم خواستار ماندن در خانه هستیم.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و در اوایل اسفندماه این ویروس به کشور ایران رسید، از ظهر دیروز ۲هزار و ۳۸۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد و جمع تعداد مبتلایان قطعی به این ویروس را به ۲۹ هزار و ۴۰۶ نفر رساند. از این تعداد تا به حال ۲هزار و ۲۳۴ نفر فوت و ۱۰ هزار و ۴۵۷ نفر بهبود یافته اند.