پایگاه پزشک آنلاین پاسخگوی سوالات کرونایی مردم سمنان است

حسن شکراللهی، رئیس سازمان نظام پزشکی استان سمنان گفت: پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان با عنوان «پزشک آنلاین» برای پاسخگویی به سوالات شهروندان استان در زمینه ویروس کرونا راه‌اندازی شد.

وی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: پایگاه تخصصی «پزشک آنلاین» به عنوان سرویس مشاوره تخصصی رایگان به منظور تامین نیازهای مشاوره‌ای شهروندان استان سمنان در خصوص ویروس کرونا است.

شهروندان سمنانی می توانند بدون مراجعه به مراکز درمانی، وارد این پایگاه شده و با پزشک آنلاین خود به صورت مستقیم در ارتباط باشند.

شکراللهی اضافه کرد که در راستای شیوع ویروس کرونا، سازمان نظام پزشکی استان سمنان با هدف افزایش اطلاعات مردم و دریافت توصیه‌های بهداشتی از مرجع معتبر به راه‌اندازی این پایگاه اقدام کرده است.

وی با اشاره به اینکه سرایت ویروس کرونا بسیار سریع و آمار مبتلایان نیز رو به افزایش است، افزود: تعداد بسیاری از مبتلایان با مراجعه به مراکز درمانی به دلیل سرایت سریع ویروس به این بیماری مبتلا شده‌اند که این امر ضرورت ایجاد چنین پایگاهی را دوچندان کرد.

متقاضیان می‌توانند با ورود به سایت سازمان نظام پزشکی استان سمنان وارد پایگاه تخصصی مشاوره پزشک آنلاین شوند.
در این پایگاه یک تیم پزشکی و کارکنان درمان پاسخگوی شهروندان هستند و مشاوره‌های لازم را در خصوص کرونا به مردم ارائه می‌دهند.

طبق آخرین آمار اعلامی از سوی وزارت بهداشت، استان سمنان در شاخص نسبت مبتلایان به کل جمعیت در رتبه اول کشور قرار دارد.