پیگیری تحقق طرح های اقتصاد مقاومتی هدف از سفر به استان سمنان

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: رصد طرح‌های اقتصاد مقاومتی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و اشتغال زایی، هدف از سفر به استان سمنان است.

پیگیری تحقق طرح های اقتصاد مقاومتی هدف از سفر به استان سمنان به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی طیب نیا در بدو ورود به شاهرود ضمن اشاره به اهداف سفر یک‌روزه به استان سمنان، افزود: من به عنوان جانشین فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی به عنوان وزیر معین استان های سمنان و اصفهان موظف هستم تا با سفر به این دو استان در جریان نحوه تحقق شعار سال در پروژه های مختلف قرار گیرم که این سفر به استان سمنان نیز در راستای این مقوله شکل گرفته است.

وی افزود: هدف اصلی چنین سفرهایی شرکت در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی، رصد پروژه های اقتصاد مقاومتی، نحوه اجرای امور در استان ها و همچنین تصمیم گیری برای کمبودها و کاستی ها است که ان شاالله نخستین نشست اقتصاد مقاومتی استان در سال جاری با حضور بنده و همکارانم در شاهرود برگزار خواهد شد.

عضو کابینه یازدهم گفت: یکی دیگر از مقاصد این سفرها آشنایی با کاستی های اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی است که این مقوله نیز مد نظر ما قرار دارد.

طیب نیا، تاکید کرد: معاونان وزارت اقتصاد و دارایی، مسئولان گمرک، امور بانکی، مالیات و شرکت توسعه سرمایه گذاری ایران در این سفر ما را همراهی می کنند.

وی افزود: استان سمنان به علت داشتن معادن، ذخایر، صنایع و کشاورزی، مستعد سرمایه گذاری و اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی است.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان