وزش ۲ روزه باد شدید پیش بینی هواشناسی برای سمنان

سمنان- ایرنا- مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: طی ۴۸ ساعت آینده، وزش باد شدید و در برخی نقاط تندباد و گرد و خاک برای استان سمنان پیش بینی می شود.

وزش ۲ روزه باد شدید پیش بینی هواشناسی برای سمنان

غلامرضا حسنی غربا در گفت و گو با ایرنا افزود: آسمان امروز سمنان، گرمسار، شاهرود و دامغان همراه با وزش باد شدید، گرد و خاک و در برخی نقاط همراه با تندباد خواهد بود.

وی با اشاره به گزارش وضعیت هوای استان سمنان در ۲۴ ساعت گذشته، بیان داشت: وزش باد در استان در بیشترین سرعت در میامی به ۵۸ کیلومتر برساعت رسید.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ، نردین در میامی و بسطام در شاهرود با ۹ درجه سانتی گراد کمترین و کوهان در میامی با ۳۱ درجه سانتی گراد بیشترین دما را در استان سمنان داشتند.

امروز کمینه دمای هوای شهرستان سمنان تا ۱۶ و بیشینه دما تا ۲۹ درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.

هواشناسی سمنان روزهای گذشته درباره خسارت‌های احتمالی ناشی از بارندگی، وزش باد شدید، سیلابی شدن مسیل ها هشدار داده بود، وزش باد و بارش باران پدیده بیشتر نقاط استان سمنان در هفته گذشته بود.

سامانه هواگوی ۱۳۴ آماده ارایه اطلاعات هواشناسی و پیش بینی های جوی استان سمنان در تمام اوقات شبانه روز است، اداره کل هواشناسی استان سمنان دارای ۹ ایستگاه سینوپتیک، ۱۵ ایستگاه اقلیم شناسی و ۵۰ ایستگاه باران سنجی در نقاط مختلف است.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان