۱۰۰۰ تبلت بین دانش‌آموزان استان سمنان توزیع شد

مهدی کاشفی، جانشین قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت زدایی استان سمنان گفت: بیش از یکهزار دستگاه تبلت سال ۹۹ در بین دانش‌آموزان نیازمند استان در مناطق کم‌برخوردار، محروم و روستایی استان، به منظور دسترسی آنان به آموزش در بستر فضای مجازی، توزیع شد.

مهدی کاشفی روز شنبه به رسانه ها اظهار داشت: ارزش این تعداد تبلت بیش از ۴۰ میلیارد ریال بود که به وسیله سپاه، بسیج سازندگی، بسیج اصناف، بسیج ادارات و دیگر اقشار بسیج، خیران و دستگاه های اجرایی مرتبط تامین و اهدا شد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط کشور در زمینه شیوع ویروس کرونا، آموزش مجازی و ضرورتِ داشتن تبلت برخی دانش‌آموزان را با مشکل مواجه کرده است و هدف قرارگاه محرومیت زدایی از تهیه و توزیه این تبلت ها حل این مشکل برای دانش آموزان نیازمند بود.

وی بیان کرد: محرومیت زدایی از اولویت‌های اصلی امروز سپاه و قرارگاه جهادسازندگی کشور است و چشم انداز عالی بسیج تشکیل جبهه‌های خدمت رسانی، توجه به نیازمندان و محرومان و تربیت نیروهای انقلابی در عرصه های مختلف است.

کاشفی با بیان اینکه محرومیت‌ زدایی با استفاده از به کارگیری همه ظرفیت ها و اجرای گفتمان انقلاب اسلامی است، گفت: مدیریت جهادی، انعطاف پذیری و حضور انقلابی در عرصه های مختلف رمز پیروزی نیروی مقاومت بسیج است.
وی گفت: برگزاری رزمایش کمک مومنانه که از ایده به یک جریان تبدیل شده است، نمونه‌ای از استفاده از ظرفیت‌ها برای کمک به نیازمندان است.

رزمایش همدلی و رفتار مومنانه(مواسات) در کشور به دستور رهبر معظم انقلاب از نیمه شعبان همزمان با میلاد امام زمان(عج) کلید خورد.