۱۴۰۰ اثر از سمنان به جشنواره پرسش مهر ارسال شد

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش استان سمنان گفت: در سال گذشته بیش از یک هزار و ۴۰۰ اثر در استان سمنان به دبیرخانه جشنواره پرسش مهر ارسال‌ شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، قاسم شریفی کلاریجانی عصر امروز در نشست شورای سیاست‌گذاری برگزاری پرسش مهر آموزش‌وپرورش استان سمنان اظهار داشت: جشنواره پرسش مهر در سه بخش دانش آموزان، فرهنگیان و والدین دانش آموزان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ارسال یک هزار و ۴۳۱ اثر از استان سمنان در این سه بخش به دبیرخانه پرسش مهر شانزدهم در سال گذشته تصریح کرد: از این تعداد ۹۷ اثر مربوط به آثار بخش دانش‌آموزی بود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش استان سمنان با اشاره به ارسال ۱۳۴ اثر از سوی فرهنگیان به دبیرخانه این جشنواره در استان سمنان اضافه کرد: یک هزار و ۲۰۰ اثر نیز از سوی والدین دانش آموزان استان سمنان به دبیرخانه شانزدهمین جشنواره پرسش مهر این استان ارسال شد.

شریفی بیان کرد: با اشاره به اهمیت افزایش تعداد آثار در پرسش مهر امسال تصریح کرد: امروز آموزش‌وپرورش استان سمنان برای افزایش کمیت و کیفیت آثار پرسش مهر امسال رئیس‌جمهور وارد عمل شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز باید نگاه ویژه‌ای از سوی مدیران استان سمنان به موضوع پرسش مهر صورت پذیرد خاطرنشان کرد: باید با نگاه کیفیت‌مدار به برخی از رشته‌های جشنواره پرسش مهر در استان سمنان توجهی ویژه شود تا جریان سازی فرهنگی مرتبط با این موضوع مهم صورت پذیرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش استان سمنان با اشاره به اینکه لازم است تا زمینه‌سازی و بسترسازی مقابله با خشونت در جامعه نیز ایجاد شود گفت: امروز لازم است تا در نشست‌های مختلف موضوع مقابله با خشونت به‌صورت ویژه موردتوجه قرار گیرد.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان