اعلام جزئیات جدیدی از محدودیت تردد کرونایی در استان سمنان

یه گزارش خبرگزاری ایرنا، سرهنگ موسی بزرگی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان جزئیات جدیدی از محدودیت تردد در تمام شهرستان‌های استان که به منظور مبارزه با شیوع کرونا از صبح شنبه آینده اعمال می‌شود را اعلام کرد.

سرهنگ موسی بزرگی روز چهارشنبه ابراز داشت: محدودیت تردد در تمام شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی از لحاظ شیوع کرونااجرا می‌شود.
وی ادامه داد: براساس آخرین گزارش‌ها، شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار از لحاظ شیوع کرونا در رنگ‌بندی قرمز و بقیه شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد.
وی بیان کرد: در اجرای اعمال محدودیت تردد به منظور مبارزه با شیوع ویروس کرونا، هیچ پلاک غیربومی اجازه ورود و از سوی دیگر پلاک‌های بومی نیز اجازه خروج از شهرها را نخواهند داشت.
بزرگی از شهروندان و به خصوص رانندگان خواست که با ماموران پلیس راهور در اجرای این طرح همکاری را داشته باشند و از انجام سفرهای بین شهری پرهیز کنند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان گفت: در صورت بی توجهی به محدودیت تردد و اخطار پلیس، متخلفان جریمه می‌شوند.
محدودیت‌های شدیدتر کرونایی از روز شنبه یکم آذراجرایی می‌شود و بر این اساس، همه مشاغل به جز گروه یک در مناطق قرمز کرونایی تعطیل خواهد بود. همچنین یک سوم کارمندان اداره‌ها در محل کار حاضر می‌شوند و تردد بین شهری نیز با محدودیت مواجه خواهد شد.
بر این اساس، پلاک‌های بومی اجازه خروج از مناطق قرمز را نخواهند داشت. تردد درون شهری نیز از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح از یکم آذر ممنوع است.
طبق گفته ظهر سه شنبه سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با فوت ۴۸۲ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید۱۹ در کشور به ۴۲ هزار و ۴۶۱ نفر رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

لینک های مرتبط:

منع تردد کرونایی از ساعت ۲۱تا ۴ بامداد
به گفته استاندار سمنان محدودیت های جدید برای سلامت جامعه در پیش است

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان