موافقت دانشگاه سمنان با بیش از ۹۸ درصد درخواست‌های حذف ترم و حذف درس

دکتر پرویز ملک زاده، مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان گفت : به دنبال شیوع ویروس کرونا در کشور در مجموع ۷۵۵ درخواست حذف ترم بدون احتساب در سنوات و حذف درس در موعد مقرر از سوی دانشجویان دانشگاه ارائه شد .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ ملک زاده با اعلام این خبر گفت : از همان روزهای ابتدایی شیوع کرونا در کشور و در راستای کاهش دغدغه دانشجویان و خانواده‌های آنان ، دانشگاه سمنان با فراهم کردن بسترهای مورد نیاز ، نسبت به پذیرش درخواست‌های حذف ترم بدون احتساب سنوات اعلام آمادگی کرد .

دکتر ملک زاده با اشاره به اینکه پس از صدور این اطلاعیه در مجموع ۷۵۵ درخواست اعم از حذف ترم و حذف درس در موعد مقرر دریافت شد افزود : از این تعداد درخواست که از سوی دانشجویان تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد ناپیوسته و دکتری تخصصی ) دریافت شده ۶۴۲ درخواست مربوط به حذف ترم بدون احتساب در سنوات و ۱۱۳ درخواست مربوط به حذف درس بود .
مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان خاطر نشان کرد : پس از بررسی‌های انجام شده و اعلام نظر اساتید و دانشکده‌های مربوطه، مجموعا با ۹۸ درصد از درخواست‌ها شامل ( ۷۳۹ درخواست) موافقت شده که به تدریج در حال ثبت در سامانه آموزشی گلستان است.