هیأت بدمینتون استان سمنان رتبه اول کشور را کسب کرد

برای دومین سال پیاپی هیأت بدمینتون استان سمنان در ارزیابی فدراسیون از هیأت‌های بدمینتون سراسر کشور به‌عنوان هیأت برتر معرفی شد.
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری فارس استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان، طبق ارزیابی عملکرد فدراسیون بدمینتون از هیأت‌های ورزشی سراسر کشور، هیأت بدمینتون استان سمنان با بیشترین امتیاز نسبت به استان‌های دیگر به‌عنوان هیأت برتر در سال ۹۵ معرفی شد و در دومین سال پی‌درپی رتبه اول کشور را کسب کرد.

علی مؤذن رئیس هیأت بدمینتون استان سمنان از پیشکسوتان، مسؤولان هیأت‌های شهرستان‌های تابعه، مربیان زحمتکش آقایان و بانوان، داوران، ورزشکاران ملی و استانی و همکاران هیأت و مسؤولان کمیته‌ها و از حمایت‌های بی‌دریغ رئیس فدراسیون، مدیرکل و معاونان ورزش و جوانان استان سمنان که در کسب چنین مقامی ارزنده در سال گذشته زحمت کشیدند، تقدیر کرد.

وی اظهار داشت: در سال جاری مثل سنوات گذشته با همفکری و تلاش مجدد این افراد بتوانیم اثرات مثبت‌تری داشته باشیم و خدماتی بیشتر به قشر جوان و پشتوانه‌سازی تیم‌های ملی ارائه دهیم.

رئیس هیأت بدمینتون استان سمنان خاطرنشان کرد: سمنان از فعال‌ترین استان‌های کشور در رشته بدمینتون به شمار می‌آید و تاکنون نتایج قابل قبولی نیز کسب کرده است.

گفتنی است؛ بعد از میزبانی شایسته استان در رویداد بین‌المللی ووشوی جام پارس با حضور ۱۵ تیم و ۱۳ کشور خارجی، بار دیگر استان سمنان در شهریورماه سال جاری میزبان مسابقات بین‌المللی بدمینتون خواهد بود.