آسمان مناطق شمالی استان سمنان “مه‌آلود” می‌شود

مدیرکل هواشناسی استان سمنان با اشاره به احتمال بارش‌های پراکنده در ارتفاعات این استان؛ از مه‌آلودگی مناطق شمالی و کوهستانی استان سمنان در روزهای آینده خبر داد.
غلامرضا حسنی غربا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: با توجه به اینکه امروز در استان سمنان نسبت به روزهای گذشته شاهد کاهش نسبی دما بوده‌ایم؛ بر اساس پیش‌بینی‌ها دمای این استان در روزهای آتی تغییر محسوسی نخواهد داشت.

وی با اشاره به آخرین وضعیت جوی و دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده عنوان کرد: در اغلب نقاط استان سمنان آسمان صاف تا قسمتی ابری است.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت آینده شاهد وزش باد نسبتا شدید در استان سمنان خواهیم بود که این وزش باد در مناطق جنوبی استان سمنان همراه با گرد و خاک خواهد بود.

حسنی غربا با اشاره به اینکه ارتفاعات و نقاط کوهستانی در استان سمنان وضعیت دیگری را در روزهای آینده تجربه خواهد کرد بیان کرد: در ارتفاعات افزایش ابر همراه با مه آلودگی تا اوایل صبح قردا پدیده غالب خواهد بود.

وی با اشاره به پیش‌بینی‌های کارشناسان هواشناسی از وضعیت هوا در مناطق شمالی و کوهستانی استان سمنان در روزهای آخر هفته عنوان کرد: در روزهای پنج شنبه و جمعه احتمال بارش پراکنده در این مناطق وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان با اشاره به وضعیت دمایی مرکز استان سمنان در ۲۴ ساعت آینده تصریح کرد: انتظار داریم دمای مرکز استان سمنان فردا در گرم‌ترین ساعات به ۳۶ رجه سانتی‌گراد بالای صفر برسد.