خیران سمنانی ۱۴۵۰  رأس گوسفند  قربانی کردند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان گفت: خیران سمنانی در روز عید قربان یک‌هزار و ۴۵۰ رأس گوسفند قربانی کردند.
سید جواد رضوی در حاشیه ذبح عظیم در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در شاهرود، اظهار داشت: در روز عید قربان ذبح عظیم در ۱۴ قربانگاه استان سمنان اجرا شد.

وی از نظارت کامل کارشناسان دامپزشکی بر اجرای روند طرح ذبح عظیم گفت: در ۱۴ قربانگاه استان سمنان ذبح رایگان گوسفندان قربانی با نظارت کارشناسان بهداشت اداره کل دامپزشکی استان سمنان اجرا شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان با اشاره به استقبال و مشارکت خوب خیران سمنانی در طرح ذبح عظیم گفت: مشارکت خیران سمنانی در طرح ذبح عظیم نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

رضوی با اشاره به ذبح یک‌هزار و ۴۵۰ رأس گوسفند در روز عید قربان گفت: مشارکت خیران در این طرح بزرگ امسال به ۱۵ میلیارد ریال رسید.
وی خاطرنشان کرد: سال گذشته مردم برای اجرای این طرح ۱۰ میلیارد ریال کمک کردند و این رقم نشان می‌دهد که حضور خیران در طرح ذبح عظیم امسال پررنگ‌تر بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان با بیان اینکه امسال مراکزی برای توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان و مددجویان در نظر کرفته شده است خاطرنشان کرد: گوشت قربانی روز عید قربان از طریق ۴۱ مرکز نیکوکاری در اختیار مددجویان و نیازمندان قرار می‌گیرد.

رضوی با اشاره به همکاری اداره کل دامپزشکی استان سمنان برای ذبح بهداشتی و بسته بندی این گوشت‌های قربانی خیران اضافه کرد: بر اساس آمار موجود و برنامه‌ریزی انجام شده برای هر مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان و افراد محروم جامعه بیش از سه کیلوگرم گوشت گوسفند گرم درنظر گرفته شده است که میان آنان توزیع می‌شود.