آغاز عملیات عمرانی پارک بانوان در سمنان

شهردار سمنان از آغاز عملیات عمرانی پارک بانوان این شهر خبر داد .

به گزارش مرآت، حسین موسوی شهردار سمنان گفت: اهمیت دادن به ورزش بانوان در واقع ارزش نهادن به سلامت خانواده و جامعه است و باید برای ایجاد روحیه نشاط و ارتقاء سرانه ورزشی آنها راهکارهایی اندیشید و در همین راستا شهرداری سمنان عملیات عمرانی پارک بانوان را آغاز کرد.

وی اظهار کرد: کلنگ احداث این مجموعه سال های قبل به زمین خورده اما به علت نداشتن طرح و نقشه های اجرایی تاکنون عملیات اجرایی آن آغاز نشده بود اما ضرورت احداث این مجموعه به علت اینکه ۵۰ درصد از شهروندان ما از بانوان هستند و باید به انها نیز خدمت رسانی کنیم هر روز بیش از پیش احساس می شد.

به گفته وی طراحی این مجموعه به مشاور مجربی واگذار شد و فازهای صفر و یک ان آماده و به شهرداری ارائه شد و مقرر گردید همزمان با ارائه طرح فاز ۲ عملیات اجرایی هم به پیش رود .

وی خاطر نشان کرد اعتبار اولیه برای احداث این مجموعه تامین شده و در فاز اول عملیات بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعتبار به آن اختصاص یافت.

شهردار سمنان افزود: پارک بانوان عرصه ای برای فعالیتهای فرهنگی،مشارکتی،فراغتی-تفریحی،بهداشتی و اقتصادی مبتنی بر ارزش های اجتماعی فرهنگی بانوان شهر سمنان می باشد و برنامه ریزی و طراحی در این پارک زمینه ساز شکوفایی،بالندگی،ایجاد اعتماد به نفس و مشارکت و نیز اشتغال برای بانوان می باشد.

موسوی خاطر نشان کرد: این پارک شامل سالن استخر، پیست دوچرخه ، سالن های ورزشی و ساختمان های اداری ،آموزشی و خدماتی رفاهی و بازارهای خود اشتغالی است و در تلاشیم تا محیطی راحت،آرام و امن را برای بانوان ایجاد کنیم.
پارک بانوان سمنان در ضلع شمال بلوار دولت واقع شده ودر حال حاضر عملیات دیوار کشی وجدولگذاری وتسطیح محوطه دراین فاز آغاز شده است.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان