مسابقات بین المللی بدمینتون در سمنان برگزار می شود

سومین نشست هیات رییسه فدراسیون بدمینتون امروز چهارشنبه (۱۸/۵/۹۶) به ریاست محمدرضا پوریا رییس فدراسیون بدمینتون و اعضاء هیات رییسه در محل این فدراسیون برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، در این نشست محمدرضا پوریا رییس فدراسیون بدمینتون ضمن تشکر و قدردانی از حضور اعضای هیات رییسه اظهار داشت: اولین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون جوانان در روزهای اول تا چهارم آذر ماه جاری در شهرستان سمنان برگزار خواهد شد.

وی افزود: طی مکاتباتی که با کنفدراسیون بدمینتون آسیا انجام گرفته این زمان مورد تایید است و از سوی این کنفدراسیون سرداور این رقابتها از کشور ویتنام خواهد بود و سرکار خانم مددی نایب رییس بانوان این فدراسیون نیز به عنوان کمک سرداور از سوی آسیا تعیین شده است.

رییس فدراسیون بدمینتون گفت: در بازدیدی که به همراه وزیر محترم ورزش و جوانان از استانهای سیستان و بلوچستان و آذربایجان شرقی داشتیم، مقرر گردید با توجه به اینکه تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام درسال ۲۰۱۸ میلادی (۱۳۹۷) انتخاب شده، دومین دوره مسابقات بین المللی جوانان در این شهرستان برگزار شود.

پوریا در ادامه اظهار داشت: بدین ترتیب فدراسیون بدمینتون در هر سال دو رویداد دارد که اولین آن مسابقات بین المللی جوانان است و دومین آن رقابتهای بین المللی فجر خواهد بود که امسال بیست و هفتمین دوره آن برگزار خواهد شد که به احتمال قوی استان زنجان میزبانی این رویداد را بر عهده دارد.

رییس فدراسیون بدمینتون خاطرنشان ساخت: تاکنون این فدراسیون در سال جاری چهار اعزام به رقابتهای برون مرزی داشته که اولین آن مسابقات آسیایی بزرگسالان در کشور چین بوده و دومین اعزام به مسابقات جوانان آسیا در اندونزی بود و سومین اعزام امروز است که بازیکنان به رقابتهای بین المللی دو مورد مسابقه به دو شهر بلغارستان سفر کردند.

وی در مورد برگزاری رقابتهای داخلی گفت: اولین مرحله رقابتهای رنکینگ بزرگسالان برگزار شده و از فردا رقابتهای نونهالان پسر کشور در شهرستان کرمان آغاز می شود و رقابتهای رنکینگ جوانان نیز روز ۲۸ مرداد در شهر بوکان برگزار خواهد شد.

پوریا در پایان این نشست اظهار داشت: از اول سال جاری اردوی های آمادگی ملی پوشان به صورت ممتد برقرار بوده است.

اعضاء هیات رییسه فدراسیون بدمینتون متشکل از مسعود کمالوند، مرتضی مداحی، فریبا مددی، محمد فرجی، سیدبهادر زکی زاده، رسول اکبری، علی موذن، علی شهابی، اسماعیل مهدی نیا، مهدی ملک نیا (بازرس فدراسیون)، داریوش فروغی (کارشناس خبره) هستند.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان