اجرای طرح سنتی بر روی دیوارهای سطح شهر کلید خورد

مدیر شهرداری منطقه یک سمنان گفت: با هدف پاکسازی دیوارهای سطح شهر و رفع آلودگی های بصری، اجرای طرح سنتی بر روی دیوارهای سطح شهر کلید خورد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس استان سمنان به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری سمنان، مدیر شهرداری منطقه یک از اجرای طرح سنتی بر روی دیوارهای سطح شهر خبر داد .

حمید قاسمی گفت : مشاهده نمای زیبا یا نازیبای می تواند تاثیر خستگی ناشی از رفت و آمد شهروندان را کم و یا دوچندان کند.

وی عنوان کرد : طراحی دیواری در خیابان ها و معابر عمومی ، حس روانی مثبت و آرامش خاطر را در شهروندان ایجاد می کند .

قاسمی با تاکید این که یکی از راههای تقویت مبلمان شهری نقاشی و طراحی دیوارهای سطح شهر است، گفت : اجرای این گونه عملیات با هدف پاکسازی دیوارهای سطح شهر و رفع آلودگی های بصری صورت می گیرد .

مدیر شهرداری منطقه یک در ادامه افزود : در همین راستا طراحی و بازپیرایی اکثر دیوارهای مشرف به خیابان ها و میادین اصلی با طرح سنتی در دستور کار قرار گرفت و در حال اجراست .

وی گفت : در حال حاضر طراحی دیوارهای خیابان های سعدی ۱۴ ، نبش کوچه سعدی ۶، دیوار جهاد کشاورزی و خیابان پیروزی ابتدای خیابان جم به متراژ تقریبی ۶۳۰ متر مربع انجام شده است .

قاسمی خاطرنشان کرد: این طرح در فازهای مختلف و بر روی اکثر دیوارهای مشرف به خیابان ها که دارای طرح نازیبایی هستند کماکان ادامه خواهد داشت تا شهروندان از زیبایی بصری بهره مند شوند.