اجرای ۳۵۴ کیلومتر آبیاری قطره‌ای در شهرک‌های صنعتی استان سمنان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان از اجرای ۳۵۴ کیلومتر آبیاری قطره ای در شهرک های صنعتی این استان خبر داد.
به گزارش مرآت، حسن آلبویه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: ۵۲۳٫۴ هکتار فضای سبز در شهرک های صنعتی استان سمنان ایجاد شده است، این در حالی است که میزان فضای سبز شهرک های صنعتی استان بر طبق ضوابط حدود ۲۶۷ هکتار است.

وی افزود: در بین شهرک‌های صنعتی استان سمنان، بیشترین فضای سبز ایجاد شده در شهرک صنعتی سمنان است، فضای سبز ایجاد شده در شهرک صنعتی سمنان، ۳۸۹ هکتار است این در حالی است که فضای سبز طبق ضوابط، ۱۳۸ هکتار است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ادامه داد: فضای سبز ایجاد شده در شهرک صنعتی ایوانکی، ۳۷ هکتار، فضای سبز طبق ضوابط، ۳۹٫۷ هکتار، فضای سبز ایجاد شده در گرمسار، ۳۲ هکتار، فضای سبز طبق ضوابط، ۴۰ هکتار، فضای سبز ایجاد شده در دامغان، ۳۴ هکتار، فضای سبز طبق ضوابط، ۲۱ هکتار و فضای سبز ایجاد شده در شهرک صنعتی شاهرود، ۳۲هکتار و فضای سبز طبق ضوابط، ۲۷هکتار است.

آلبویه همچنین میزان آب قابل برداشت در شهرک های صنعتی استان از چاه های مجاز این شهرک ها را نیز ۲۸۸ لیتر بر ثانیه عنوان کرد.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان در خصوص میزان آب قابل برداشت به تفکیک شهرک‌های صنعتی استان سمنان نیز گفت: میزان آب قابل برداشت از چاه‌های موجود در شهرک صنعتی سمنان ۱۵۳٫۵ لیتر بر ثانیه، ایوانکی ۳۷٫۵ لیتر، گرمسار ۱۵ لیتر، دامغان ۴۰ لیتر و شاهرود ۴۲ لیتر بر ثانیه است.