رئیس هیأت سوارکاری استان سمنان از برگزاری جشنواره بانوان سوارکار برای نخستین بار در این استان خبر داد و گفت: ۱۷۵ سوارکار سمنانی دارای بیمه ورزشی شدند.

محمدحسین متولیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری فارس استان سمنان با اشاره به جلسه جامعه سوارکاری استان با مدیرکل ورزش و جوانان سمنان اظهار کرد: جلسه‌ای با هیأت‌های سوارکاری استان سمنان داشتیم و برنامه‌های آموزشی و مسابقات مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد برنامه‌هایشان را تبیین و با تقویم ورزشی سال ۹۶ منطبق کنند.

وی با اشاره به جلسه بخشی از جامعه سوارکاری استان سمنان با مدیرکل ورزش و جوانان استان، در تشریح محتوای جلسه افزود: مربیان، باشگاه‌داران و هیأت‌های ورزشی صحبت‌هایی داشتند و نماینده جامعه بانوان سوارکار استان هم موضوعاتی را مطرح کردند.

رئیس هیأت سوارکاری استان سمنان تعامل و همگرایی را محور این جلسه برشمرد و تصریح کرد: خوشبختانه این اتفاق افتاد و امیدواریم با حمایت مدیرکل ورزش و جوانان استان، برنامه‌های خوبی برای سال ۹۶ داشته باشیم.

متولیان از وجود ۱۷۵ سوارکار دارای بیمه ورزشی در استان سمنان خبر داد و اضافه کرد: نسبت به سال ۹۴ که ۸۵ سوارکار بیمه‌شده داشتیم، جریان بیمه ورزشکاران در رشته سوارکاری استان سمنان از رشد خوبی برخوردار بوده و تلاش داریم در سال ۹۶ تعداد بیمه‌شدگان را افزایش دهیم.

وی با تأکید بر برگزاری جلسات پیرامون راه‌اندازی رشته سوارکاری کودکان در فدراسیون سوارکاری تصریح کرد: این جلسات اردیبهشت‌ماه در محل فدراسیون برگزار خواهد شد و نمایندگان ما که عضو این کمیته هستند، در این جلسات حضور خواهند داشت.

رئیس هیأت سوارکاری استان سمنان با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با نایب‌ رئیس فدراسیون سوارکاری در امور بانوان با محوریت بیان طرح‌های استان سمنان در حوزه سوارکاری بانوان، از برگزاری آیین تجلیل از بانوان سوارکار و جشنواره بانوان سوارکار در سمنان افزود: تلاش داریم این برنامه را برای اولین بار در استان برگزار کنیم و تمام تلاش ما، توسعه و رشد سوارکاری در استان سمنان است.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان