برگزاری مراسم شبهای قدر در کانون مساجداستان سمنان

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان از برگزاری ویژه برنامه های شب های قدر در کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان خبر داد و گفت: این مراسم درکانون های شهری و روستایی استان برگزار می شود.
حجت الاسلام محمدرضا حدادیان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در سمنان برگزاری مراسم دعای افتتاح، مناجات امیرالمومنین (علیه السلام) در مسجد کوفه، سخنرانی، خواندن دعای جوشن کبیر و دعای مجیر، به سرگرفتن قرآن، مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام علی(علیه السلام) را از جمله برنامه‌هایی شب‌های قدر در کانون‌های مساجد این استان برشمردوگفت: این برنامه‌ها با هدف تعمیق باورهای دینی و اشاعه ارزش‌های اسلامی و فرهنگ دینی در جامعه تدوین شده است.

حدادیان با تاکید بر خواندن قرآن ودعا دراین شبهای پر فضیلت اضافه کرد: در شب های قدر، درهای توبه و استغفار به روی بندگان خدا باز است و باید از این روزها به خوبی بهره گرفت.

وی با بیان اینکه شب قدر، شبی بسیار با ارزش و شب رقم خوردن تقدیر بندگان است اضافه کرد: ما می توانیم با یادآوری گناهانمان و استغفار از خدا در شب‌های قدر، توبه و طلب آمرزش کنیم.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به قداست و برتری شب‌های قدر نسبت به شب‌های دیگر گفت: شب قدر از ارزش و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و سوره قدر بیانگر آنست که قرآن، در شب قدر نازل شده است.

وی با اشاره به برکات بی‌شمار ماه مبارک رمضان اظهار امیدواری کرد: همه مردم مسلمان نهایت استفاده از این ماه پر از خیر و برکات را ازدرگاه الهی ببرند.