تداوم باران و باد شدید موقتی در اغلب استان‌های کشور

فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی از ادامه‌ بارش‌های پراکنده باران، بادهای شدید موقتی و رعدوبرق در تهران، البرز، قزوین و برخی دیگر از استان‌ها تا پایان هفته خبر داد.

فریبا گودرزی امروز (یکشنبه) درباره وضعیت جوی کنونی کشور به خبرنگار اقتصادی ایرنا گفت: امروز در استان‌های ساحلی خزر، خراسان شمالی، برخی نقاط استان‌های سمنان، تهران، قزوین، البرز، زنجان، همدان، مرکزی، قم، اصفهان، فارس، یزد، کرمان و جنوب سیستان‌وبلوچستان، رگبار باران و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه‌داد: عصر فردا هم بارش پراکنده و باد شدید موقتی در کرمان، سیستان و بلوچستان، شمال غرب و مناطقی از زاگرس مرکزی پیش‌بینی می‌شود و بارش‌ها تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی بیان‌داشت: امروز و فردا افزایش نسبی دما را در استان‌های ساحلی خزر خواهیم داشت و روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه با نفوذ جریان‌های خنک شمالی شاهد کاهش محسوس دما و وزش باد شدید و تشدید باران در این استان‌ها خواهیم بود.

وی گفت: آسمان تهران امروز ابری است و در بعدازظهر افزایش ابر، رگبار و رعد وبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. دمای پایتخت امروز به ۳۱ درجه بالای صفر می‌رسد.