تداوم ممنوعیت تردد شبانه در چهار شهرستان استان سمنان

به گزارش ایرنا، سرهنگ موسی بزرگی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان گفت: ممنوعیت تردد شبانه در سمنان، شاهرود، گرمسار و دامغان از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد که هفته پیش اعمال می شد برای پیشگیری از روند افزایشی کرونا در این استان طی هفته جاری تداوم یافت.

سرهنگ موسی بزرگی عصر دوشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: پلیس با حضور در معابر شهری و نیز با استفاده از سامانه‌های هوشمند دوربین‌های شهری، بر حسن اجرای قانون محدودیت تردد شبانه نظارت می‌کند و این نظارت را سختگیرانه‌ تر تشدید خواهد کرد.
وی تصریح کرد: سمنان تنها شهرستان استان سمنان در وضعیت نارنجی کرونایی است و به همین دلیل علاوه بر اعمال محدودیت‌های تردد شبانه، ورود خودرو با پلاک غیر بومی به این شهرستان ممنوع است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان گفت: به جز سمنان با وضعیت نارنجی بقیه شهرستان‌های استان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد و اعمال محدودیت شبانه به منظور مبارزه با شیوع کرونا در مناطق زرد از جمله گرمسار، شاهرود و دامغان نیز اجرا می‌شود.
کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان شامگاه یکشنبه با ارائه آخرین آمار شیوع این ویروس در استان اعلام کرد: ۶۰ مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان از ظهر شنبه تا ظهر امروز یکشنبه شناسایی شد و مجموع آمار بیماران کووید ۱۹ در این استان از ابتدا تا به امروز به ۲۰ هزار و ۹۹۰ نفر رسید.
در این گزارش آمده است: ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته جان ۲ نفر دیگر را در استان سمنان گرفت و بر این اساس از ابتدای شیوع کرونا تا ظهر امروز یکشنبه تعداد جانباختگان این بیماری در استان به ۸۵۷ نفر رسید.