جشن بازیافت در خانه مهربانی

جشن بازیافت در خانه مهربانی شادمانی کودکان محله سرداران شهید را رقم زد
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان از برگزاری جشن بازیافت کودکان بمناسبت ولادت حضرت زهرا(س) در خانه مهربانی محله سرداران شهید خبرداد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان از برگزاری جشن بازیافت بمناسبت ولادت حضرت زهرا(س) در خانه مهربانی در محله سرداران شهید خبرداد.
حمیدرضا پیوندی در تشریح این خبر گفت: با حضور کارشناسان سازمان مدیریت پسماند طی در خواست کمیته فرهنگی اجتماعی شورای محله سرداران شهید در خانه مهربانی صبح امروز کارگاه آموزشی مفاهیم مدیریت پسماند برای ۸۵ نوآموزآن و دانش آموز از مقطع سنی ۴ الی ۱۲ سال برگزار و در پایان با اجرای برنامه های شادو مفرح و پخش موزیک و عروسک تن پوش جوایز اهدا شد و جشن بازیافت ویژه ولادت دخت نی اکرم (ص) برگزار گردید.
وی در ادامه هدف از اجرای این جشن را در محله سرداران شهید اینگونه بیان کرد: اگر بخواهیم آینده روشن‌تری در انتظار شهرمان باشد، باید نگاه ویژه‌ای به کودکان داشته باشیم. ایجاد مکان آموزشی شاد و مفرح که موجب جذابیت و یادگیری هرچه بیشتر این کودکان شود و همچنین اشاعه فرهنگ مفاهیم مدیریت پسماند و راههای کاهش تولید زباله و تفکیک زباله خشک و تر و. اهمییت تفکیک زباله از مبداء و نهادینه کردن برخی مفاهیم برای ترغیب کودکان از اهداف این آموزش می باشد.
این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: آموزش مفاهیم مدیریت پسماند در مدارس سطح شهر سمنان نیز برگزار شد که طی این آموزش ۲۵۱۲ نوآموز در ۸۳ ساعت، ۱۷۱۹۸ دانش آموز در ۳۰۴ ساعت و ۳۳۹۸ دانش آموخته دوره متوسطه اول در ۶۸ ساعت در کارگاههای آموزشی حضور داشتند و آموزش چهره به چهره در آپارتمان های سطح شهر سمنان ویژه شهروندان سمنانی و بانوان خانه دار از اول بهمن ماه آغاز شد که تاکنون ۱۲۰ خانوار با مفاهیم مدیریت پسماند و شیوه های صحیح مدیریت پسماندهای خانگی و شهری آشنا شدند. امید است با همکاری و همیاری شاد شهری با فرهنگ و زیبا باشیم