۲۳۰۰ دانش‌آموز دختر از سمنان راهی مناطق عملیاتی جنوب شدند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج)استان سمنان گفت: امسال ۲۳۰۰ دانش‌آموز دختر راهی مناطق عملیاتی جنوب شدند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، علی خالقیان ظهر امروز در جلسه هیئت امنای پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان اظهار داشت: اردوی راهیان نور همه ساله با استقبال پرشور جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود.
وی افزود: در سال گذشته ۲ هزار دانش‌آموز دختر استان سمنان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند و امسال نیز تعداد ۲ هزار و ۳۰ ن۰فر از دختران دانش‌آموز راهی این مناطق عملیاتی شده و از یادمان‌های شهدا دیدن کردند.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان سمنان با اشاره به اینکه در بخش دانشجویی سال گذشته ۲ هزار دانشجو استان سمنان به مناطق عملیاتی اعزام شدند، افزود: تا پایان امسال یک هزار و ۳۰۰ دانشجو رهسپار مناطق عملیاتی در جنوب کشور می‌شوند.
خالقیان با اشاره به وضعیت اعزام‌ها به مناطق عملیاتی جنوب در بخش مردمی گفت: در سال گذشته چهار هزار نفر از مردم سراسر استان سمنان به‌صورت خانوادگی به مناطق اعزام شدند و برخی از مردم نیز با خودروهای شخصی در مناطق حضور یافتند و اعزام سه هزار نفر از مردم استان در ایام نوروز امسال برنامه‌ریزی شده است.
شهردار سمنان نیز در این جلسه به اقدامات شهرداری در موضوع پارک موزه سمنان اشاره کرد و گفت: اقدامات انجام شده بر اساس توافقات گذشته تاکنون مطلوب بوده است.
ناظم رضوی بیان داشت: در تلاش هستیم طرح ارزشمند و فاخر پارک موزه دفاع مقدس را با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی با صرف هزینه‌ای بالغ‌بر ۲۵ میلیارد تومان به سرانجام برسانیم.
وی با اشاره به اختصاص سه میلیارد تومانی از محل اعتبارات شهرداری به پارک موزه در سال گذشته، افزود: از این مبلغ تاکنون یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است و تا پایان سال نیز ۵۰۰ میلیون دیگر هزینه می‌شود.
شهردار سمنان عنوان کرد: درمجموع هشت میلیارد تومان تا پایان سال۹۸ از محل اعتبارات شهرداری سمنان برای پارک موزه هزیه خواهد شد.