شمار مبتلایان کرونا در سمنان از مرز ۳۰۰۰ نفر گذشت

به گزارش خبرگزاری ایسنا،نوید دانایی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از شناسایی ۵۶ مورد جدید مبتلا به بیماری کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان های تحت پوشش این دانشگاه خبر داد.

نوید دانایی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: در ۶ شهرستان سمنان، دامغان، گرمسار، آرادان، مهدیشهر و سرخه که تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان هستند مانند سایر نقاط کشور همچنان روند ابتلا و بستری بیماران مبتلا به کرونا ویروس رو به افزایش است.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته، ۵۶ مورد جدید مبتلا به بیماری کرونا شناسایی شدند و با شناسایی بیماران کرونایی جدید، شمار مبتلایان به این بیماری از مرز ۳ هزار نفر گذشت و به عدد سه هزار و ۴۲ نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با تأکید مجدد بر رعایت پروتکل های بهداشتی و تشکر از مردم به خاطر رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی، گفت: ویروس کرونا امروز در بین اعضاء خانواده ها در حال چرخش و انتقال است و امروز می بینیم شیوع خانوادگی کرونا بسیار زیاد شده است.

دانایی اظهار داشت: من از عموم مردم تقاضا میکنم از حضور در هر گونه مراسم و دورهمی خانوادگی اعم از مراسم عروسی و عزا جداً خودداری کنند، همچنین توصیه می شود هر گونه علایم سرماخوردگی شامل تب، گلو درد و…جدی گرفته شود و در صورت وجود علائم خفیف حتماً قرنطینه ۱۴ روزه در منزل داشته باشند و در صورت مشاهده علائم شدید حتماً به مراکز ۱۶ ساعته سرپایی ما مراجعه کنند.

لینک های مرتبط:
دو سوم تخت های ویژه کرونایی استان سمنان در اشغال بیماران
ممنوع شدن فعالیت مشاغل استان سمنان در شب ها
۸مرکز جامع سلامت در استان سمنان پذیرای افراد مشکوک به کرونا

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان