طرح “‌نشاط معنوی‌” در ۲۵ بقعه سمنان اجرا می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با بیان اینکه فرهنگ دینی مردم سمنان ارتقا می‌یابد گفت: طرح ” نشاط معنوی ” در ۲۵ بقعه سمنان برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبدالله واحدی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح نشاط معنوی چند سال متوالی در ایام تابستان با مشارکت اداره کل اوقاف و امور خیریه در استان سمنان اجرایی می‌شود.

وی با بیان این طرح با همکاری سایر دستگاه‌های فرهنگی استان در حال اجرا است تصریح کرد: طرح نشاط معنوی در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان همه‌ساله در استان سمنان برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با اشاره به اینکه ۲۵ بقعه استان سمنان برای اجرای این طرح سامان‌دهی شده است افزود: دانش آموزان ۷ تا ۱۸ سال می‌توانند در این طرح معنوی شرکت کنند.

وی با بیان اینکه این طرح از ۱۶ تیرماه آغاز می‌شود تا پایان مردادماه ادامه دارد اعلام کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح نشاط معنوی می‌توانند تا ۱۵ تیرماه با مراجعه به بقاع متبرکه و اداره اوقاف ثبت‌نام کنند.

واحدی با اشاره به برخی برنامه‌های این طرح گفت: برپایی کلاس‌های آموزشی، اردوهای زیارتی و سیاحتی، احکام و معارف اسلامی، برنامه‌های ورزشی و غیره ازجمله برنامه‌های این طرح است.

وی با تأکید بر ضرورت برنامه‌ریزی و غنی‌سازی اوقات فراغت نسل جوان و نوجوان ابراز داشت: با برنامه‌ریزی صحیح و درست برای اوقات فراغت این آینده‌سازان کشور می‌توانیم سرمایه‌های انسانی این کشور در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان بیان کرد: زیارت بقاع متبرکه، عطرافشانی این امامزادگان نیز از دیگر برنامه‌های طرح نشاط معنوی است.