مسابقات بین المللی بدمینتون جوانان در سمنان برگزار می شود

سمنان- ایرنا- رییس فدراسیون بدمینتون جمهوری اسلامی گفت:مسابقات بین‌المللی بدمینتون رده جوانان اوایل آذر ماه سال جاری در استان سمنان برگزار می‌شود.
به گزارش ایرنا، محمد پوریا روز شنبه در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی رییس جدید هیأت بدمینتون استان سمنان در گفت‌ و گو با خبرنگاران افزود : سمنان برای دومین بار میزبان دومین دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون جوانان می‌شود.
وی برگزاری این دوره از مسابقات را بسیار مهم ارزیابی کرد و اظهارداشت: مسابقات بین‌المللی جوانان در سال ۹۶، به میزبانی سمنان با شایستگی و بسیار مطلوب برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: در اجلاس جهانی بانکوک که هفته گذشته برگزار شد، مسوولان آسیایی میزبانی سمنان را تمجید کردند از این رو برای بار دوم میزبانی این دوره از مسابقات به این استان واگذار شد.
رییس فدراسیون بدمینتون جمهوری اسلامی برگزاری مسابقات جام فجر در بهمن ماه سال‌جاری را از مهمترین مسابقات پیش رو ذکر و اضافه کرد: مسابقات جام فجر با شرکت بیش از ۲۰ تیم خارجی برگزار خواهد شد.
به گزارش ایرنا، مجمع انتخاباتی رییس هیأت بدمینتون استان سمنان روز شنبه با حضور محمدرضا پوریا، رییس فدراسیون بدمینتون در اداره کل ورزش و جوانان برگزار و بهروز موذن با کسب ۱۳ رای از تعداد ۱۵ آرای ماخوده به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات بدمینتون این استان انتخاب شد.
نوروز علی موذن رییس سابق هیات بدمینتون استان سمنان به عنوان دبیر فدراسیون بدمینتون منصوب شد.
بیش از ۳۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده در استان سمنان فعالیت دارد.