مسابقات دوچرخه‌سواری “ویژه بانوان” در سمنان

مسابقه دوچرخه‌سواری بانوان به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامی داشت روز زن در سمنان برگزار می‌شود.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان، مسابقه دوچرخه‌سواری بانوان به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن در سمنان برگزار می‌شود.
در راستای گسترش ورزش شهروندی در بخش بانوان، مسابقات دوچرخه‌سواری بانوان پنج شنبه ۹ اسفند ماه از ساعت ۱۰ صبح در مجموعه فرهنگی ورزشی بانوی شهر برپا می‌شود.
علاقه‌مندان جهت شرکت و ثبت نام در این مسابقات تا شنبه ۴ اسفند ماه فرصت دارند با شماره ۳۳۴۱۱۷۲ داخلی ۲۲۰ تماس گرفته و ثبت‌نام کنند.
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با اشاره به اینکه ورزش یکی از راه های حفظ سلامت روح و جسم بانوان می باشد، اظهار داشت: سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان هم با هدف ایجاد نشاط بین بانوان و حفظ سلامت روح و جسم این عزیزان همواره نسبت به برگزاری مسابقات ورزشی ویژه بانوان در این استان در دستور کار قرار داده است.
عباس بابایی اظهار داشت: زنان نیمی از اعضای جامعه را تشکیل می‌دهند و نقش‌های مادری و همسری نیز دارند و سلامت آنها باید جدی گرفته شده و گام‌های اساسی در راه توسعه ورزش در بین این قشر تأثیرگذار برداشته شود تا در سایه توسعه سلامت زنان، خانواده‌ها نیز به سمت آرامش، آسودگی و شادابی سوق داده شوند.
مسابقه دوچرخه‌سواری بانوان به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان و با مشارکت هیات های ورزش های سه گانه شهرستان سمنان برگزار می‌شود.