مسابقات چندجانبه بوکس به میزبانی سمنان برگزار می‌شود

رئیس هیأت بوکس استان سمنان با بیان اینکه مسابقات چندجانبه بوکس به میزبانی سمنان برگزار می‌شود، گفت: تیم‌های گلستان و مازندران در این رقابت‌ها شرکت دارند.

داوود کاشی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری فارس استان سمنان در تشریح برنامه‌های هیأت بوکس سمنان اظهار کرد: در بهمن‌ماه برنامه‌هایی حول برگزاری مسابقات دهه مبارک فجر در دستور کار است.

وی با اشاره به اینکه مسابقات چندجانبه بوکس جام فجر به میزبانی سمنان برگزار می‌شود، تصریح کرد: تیم‌های گلستان و مازندران در این رقابت‌ها شرکت دارند.

رئیس هیأت بوکس استان سمنان با تأکید بر اینکه تیم‌های دامغان، مهدی‌شهر، شاهرود و گرمسار از استان سمنان در این مسابقات شرکت دارند، اضافه کرد: سمنان میزبانی این رقابت‌هاست و یک تیم را در این پیکارها شرکت داده است.

کاشی با بیان اینکه ۴۰ تا ۵۰ بوکسور در این رقابت‌ها شرکت دارند، تصریح کرد: این رقابت‌ها محکی جدی برای بوکسورهای سمنانی بوده و می‌تواند برای رسیدن به مرز آمادگی مطلوب باشد.
وی با اشاره به اینکه همه هیأت‌ها با مشکل مالی مواجه‌ هستند، اظهار کرد: باید با این شرایط ساخت؛ متأسفانه اسپانسر ورزشی در استان سمنان پیدا نمی‌شود.