معرفی بهترین آژانس های طبیعت گردی تهران

وقتی سخن از بهترین می شود علایق و نظرات همه یک جور نیست . در صنعت طبیعت گردی آژانس های زیادی هستند که فعالیت می کنند . ما در این مقاله سعی کردیم با توجه به نظرات مسافرین ، کیفیت و قدرت برگزاری تور ها آژانس های برتر طبیعت گردی در تهران را به شما معرفی کنیم . پس با ما همراه باشید .
۱-آژانس دالاهو
نام آژانس مسافرتی دالاهو با طبیعت‌گردی گره خورده است. دالاهو یکی از قدیمی ترین آژانس های پیشرو در بخش طببیعت گردی به حسال می آید. اگرچه غیر از تورهای طبیعت، سایر‌ تورهای داخلی را نیز با کیفیتی مثال زدنی برگزار می‌کند. دالاهو که از سال ۱۳۸۵ فعالیت‌ خود را آغاز کرده است، فقط فروش تورهای گروهی را بر روی وبسایت خود به صورت آنلاین ارائه می‌دهد و به علت نداشتن بند الف، بلیط هواپیما در این آژانس ارائه نمی‌شود. سفر‌های داخلی و طبیعت‌گردی دالاهو به صورت یک روزه، چند روزه و اختصاصی برگزار می‌شود و سفر‌های خارجی که اکثرا مقاصد خاص طبیعت‌گردی است نیز ارائه می‌شود اما همچنان شهرتش به اجرای تورهای گروهی داخلی است. در چند سال اخیر، خدمات ویزا نیز به سایر خدمات آریاناسیر دالاهو نیز اضافه شده است، پس اگر مسافری از خارج کشور داشتید، می‌توانید با خیال راحت، مراحل دریافت ویزا را به این آژانس بسپارید.

۲- آژانس طبیعت گردی گیلار
گیلار از سال ۱۳۸۷ یک آژانس خلاق در خلق سفرهای متفاوت ، ماجراجویانه و دوستانه است . اگر علاقه به ماجرا جویی یا شرکت در تورهای خاص مانند دره نوردی ، رفتینگ و … رو دارید پیشنهاد ما آژانس گیلار است که با بهره گیری از افراد متخصص و لیدرهای با تجربه برای تک تک لحظات سفرتان برنامه دارند . جالب اینجاست که گیلار بر روی تمامی تورهای خود گارانتی کیفیت و خدمات ارائه می دهد.

از تورهایی که گیلار برگزار می کند می توان به تنگه رغز ، سیراف تا پارسیان ، چابهار ، قشم ، خالدنبی، یزد و کویر مصر ، قافله شتر ، تور اسب سواری ، رصد ستارگان ، بارش شهابی ، کویرگردی، قلعه‌رودخان، سوباتان، کویر ورزنه، ترکمن صحرا، رفتینگ، باداب سورت، تبریز، مرداب سراوان، مرداب هسل، فیلبند، طبس، سقالسکار، شهرستانک، ماسال، کویر کاراکال، هرمز، ماسوله، کویر مرنجاب و… اشاره کرد.
لیست تورهای مرتبط:
تور طبیعت گردی
تور یک روزه
تور یک روزه شمال

۳- آژانس طبیعت‌گردی آرند

آژانس طبیعت‌گردی آرند از بهترین آژانس‌های مسافرتی طبیعت‌گردی ایران در حوزه ایجاد و برگزاری سفرهای گروهی طبیعت گردی، ورزشی، فرهنگی و خانوادگی با سفر به جاذبه‌های طبیعی همچون جنگل، کویر، بیابان، مناطق حفاظت‌شده، رودخانه، دریاچه، غار، مسیرهای بکر پیاده‌روی و پدیده‌های زیبای زمین‌شناسی، بازدید از گونه‌های حیات وحش همچون سفرهای تخصصی پرنده‌نگری و بازدید از پستانداران و خزندگان و سفر به روستاهای تاریخی جهت آشنایی با آداب، فرهنگ و جشن‌های خاص فعالیت دارد. آژانس طبیعت‌گردی آرند به فعالیت در ۱۲۰ مقصد داخلی متفاوت و برگزاری تورهای طبیعت‌گردی در ارمنستان، گرجستان، ترکیه، مالدیو، هند، نپال، کامبوج، ویتنام، کنیا، تانزانیا، اوگاندا، ونزوئلا، اکوادور، بولیوی، پرو، برزیل و کشورهای اروپایی مشغول است.

۴- آفتاب کلوت
شرکت کلوت از نخستین بنیان گذاران طبیعت گردی تخصصی در ایران به شمار می رود که به صورت حرفه ای و در قالب موسسات خدمات جهان گردی، با مجوز رسمی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور به شماره ۲۵۸۰۶-۱۲۶ فعالیت می نماید. دانش عمیق، تخصص، علاقه و بیش از ۱۵ سال تجربه بنیان گذاران شرکت در زمینه طبیعت گردی، کوه نوردی، سفرهای فرهنگی و فعالیت های تحقیقاتی مرتبط، سبب تأسیس آن درسال ۱۳۷۸ قرار گرفت.

۵- آژانس طبیعت گردی اسپلیت
آژانس طبیعت‌گردی اسپیلت البرز از سال ۱۳۸۵ به عنوان یکی از بهترین آژانس‌های مسافرتی طبیعت‌گردی ایران فعالیت خود را آغاز کرده است. این آژانس گردشگری تا امروز موفق به برگزاری و طراحی تورهای طبیعت‌گردی در بیش از ۱۳۶ مقصد داخلی جدید در کویرها، جنگل‌ها، کوهستان‌ها، سواحل و جزایر ایران شده است. فعالیت‌های این آژانس به ایران محدود نبوده و توانسته عمدتاً در عرصه طبیعت‌گردی در بیش از ۴۴ مقصد خارجی همچون قطب شمال و جنوب، جنگل‌های آمازون، پارک‌های حیات وحش و… در کشورهای مختلف آفریقایی، آمریکایی، آسیایی و اروپایی تورهایی برگزار کند.

در این مقاله ۵ آژانس برتر طبیعت گردی را معرفی کردیم. اگر شما نیز تمایل دارید با تور جنگل، تور طبیعت‌گردی یا تور یک‌روزه همراه شوید، وبسایت آژانس گردشگری گیلار www.gilaar.com را مورد بررسی قرار دهید تا با زمان برگزاری تورها و شرایط آن آشنا شوید. علاوه بر این، می‌توانید با شماره ۰۹۱۰۷۴۴۴۴۰۳ – ۰۲۱۶۵۵۲۸۰۱۵ تماس گرفته و با کارشناسان فنی گیلار در مورد تور موردنظر خود مشورت نمایید.