نمایشگاه مد و لباس استان سمنان اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری نمایشگاه مد و لباس این استان آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش ایسنا-منطقه سمنان ، سیما رجبی در کارگروه ساماندهی مد و لباس استان که باحضور کارشناسان و نمایندگان دستگاه‌های متولی برگزار و در خصوص چگونگی برگزاری نمایشگاه مد و لباس بحث و تبادل شد با اعلام این خبر افزود: در نشست کارگروه ساماندهی مد و لباس استان سمنان با برررسی چگونگی برگزاری چهارمین نمایشگاه مد و لباس این استان مقرر شد این نمایشگاه اردیبهشت ٩٧ برگزار شود .

وی با اشاره به سیاست‌های ابلاغی وزارت صنعت، معدن و تجارت در مورد اجرای قانون ساماندهی مد و لباس تصریح کرد: مسوولیت برگزاری نمایشگاه مد و لباس به اداره کل صنعت و معدن و تجارت استان سمنان واگذار شد .

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین موسسه تدبیر جوان امروز را مجری این نمایشگاه و “محسن ناصری” استاد دانشگاه هنر سمنان را به عنوان دبیر تخصصی نمایشگاه مد و لباس استان سمنان معرفی کرد .

به گزارش ایسنا نمایشگاه مد و لباس چند سالی است به طور منظم در استان سمنان با هدف ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و ارائه الگوهای فرهنگی به علاقمندان این حوزه و معرفی تولیدات داخلی برگزار می‌شود.